satine schreef:Mieke schreef:Maar als ze de zwangerschap van die Karoline zo willen verstoppen, gaat ze lang in coma ofzo liggen denk ik
Hoever zou ze zijn, 4maand? Dus nog 5m + 2m ouderschapsverlof....
Denk dat ze beter een contract opstellen met hun acteurs om ze te verbieden van zwanger te worden

kan zijn dat ze haar daar zo lang laten liggen, maar
ik vraag mij af waarom er dan in de spoilers staat dat er ten Huize Marianne wordt gerouwd - dan zou er eerder staan 'er wordt bang afgewacht' of 'er wordt gehoopt' of zoiets
Hoe verliefd Ann ook blijkt te zijn, soms hoop ik toch dat ze iemand anders tegen het lijf loopt, iemand die een beetje volwassener overkomt, nu lijkt ze precies met haar kleine zusje op stap.

Inderdaad Sandrine is nogal kinds soms, ik hoop niet dat Ann iemand anders tegenkomt, maar soms wou ik gwn dat Sandrine iemand anders is. Het lijkt hetzelfde, maar als Ann nu iemand anders zou moeten tegenkomen dan is er weer eerst de periode van verdriet enz, en dat vind ik dan weer niet boeiend. En inderdaad Ann lijkt nu juist zo gelukkig met Sandrine. Nog even over een zwangere vrouw die ook een zwangere vrouw speelt en dat voorval met het doodgeboren kindje. Dat het kindje dood is is niet erg voor de serie, baby's genoeg, maar die actrice en de verwerking ervan vormt dan eerder een probleem. Stel dat er iets met de actrice gebeurt tijdens de zwangerschap of tijdens de bevalling, dan staan ze daar ook mooi. Dus eigenlijk vooral nadelen, echte zwangere vrouwen.
Ik vind die gerouwd ook raar, maar aangezien nergens vermeld wordt dat Sandrine uit de serie gaat ofzo, denk ik dat ze erin blijft... De pers kan dat niet een ontslag stilhouden...