johan1969 schreef:Ja, ik dacht dat ook, zware straf, amai !
Ja, wel, Dan zou ik toch graag eens straf krijgen. Zeker als je er niet voor moet betalen!
dat was alleen de eerste keer he
Maar dat wil dus zeggen dat de volgende keer als Julia haar dochters straf geeft, het haar nog geld gaat kosten ook!
Ja, maar dat was bij wijze van spreken he! En ook stel dat ze toch moest betalen, ging Julia betalen en niet haar dochters die eigenlijk gestraft waren, vandaar
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
johan1969 schreef:Ja, ik dacht dat ook, zware straf, amai !
Ja, wel, Dan zou ik toch graag eens straf krijgen. Zeker als je er niet voor moet betalen!
dat was alleen de eerste keer he
Maar dat wil dus zeggen dat de volgende keer als Julia haar dochters straf geeft, het haar nog geld gaat kosten ook!
Ja, maar dat was bij wijze van spreken he! En ook stel dat ze toch moest betalen, ging Julia betalen en niet haar dochters die eigenlijk gestraft waren, vandaar
Het zien er mij twee rotverwende jung uit
Naar het zwembad als straf "komaaaan" , en dan direct naar de dokter lopen als een meisje gewoon eens overgeeft
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mieke schreef:Het zien er mij twee rotverwende jung uit
Naar het zwembad als straf "komaaaan" , en dan direct naar de dokter lopen als een meisje gewoon eens overgeeft
Inderdaad, dat begrijp ik ook niet zo goed eigenlijk..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Dat appartement van Julia en haar dochters (en ook een beetje dat van Cois), dat is krak hetzelfde als het vorig maar met een ander behangselpapiertje. Ruimer lijkt het me niet.
Willy Crevits schreef:Dat appartement van Julia en haar dochters (en ook een beetje dat van Cois), dat is krak hetzelfde als het vorig maar met een ander behangselpapiertje. Ruimer lijkt het me niet.
Inderdaad. Ik heb gisteren voor het eerst in een week nog is naar thuis gekijken en ik schrok toen vermeld werd dat het een ander appartement was, terwijl het buiten de andere kleuren en meubels, toch wel duidelijk identiek hetzelfde is.
Willy Crevits schreef:Dat appartement van Julia en haar dochters (en ook een beetje dat van Cois), dat is krak hetzelfde als het vorig maar met een ander behangselpapiertje. Ruimer lijkt het me niet.
Inderdaad. Ik heb gisteren voor het eerst in een week nog is naar thuis gekijken en ik schrok toen vermeld werd dat het een ander appartement was, terwijl het buiten de andere kleuren en meubels, toch wel duidelijk identiek hetzelfde is.
Inderdaad! Er werd ook idd gezegd dat het een stuk ruimer was, terwijl het naar mijn mening helemaal niet ruimer overkomt eigenlijk. Paulien en Katrien kwamen ook weer allebei uit dezelfde slaapkamer, dus het lijkt er nog steeds op dat Cois in de kamer bivakkeert, terwijl zij in zijn slaapkamer liggen. Dat hadden ze wel iets beter mogen "aankleden"!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..