Daarom: hier haar eigen topic

Ja, wel! Ik vind dat zo zielig voor Coiske. Hij probeert zo geod zijn best te doen!Mieke schreef:Julia die lacht daar gewoon mee als haar dochters zo tegen Cois doen![]()
![]()
Ik zou die eens gauw wat manieren leren sè
als ze daar op tijd mee begonnen was, dan zouden ze nu niet zo tegen Cois doenMieke schreef:Julia die lacht daar gewoon mee als haar dochters zo tegen Cois doen![]()
![]()
Ik zou die eens gauw wat manieren leren sè
satine schreef: als ze daar op tijd mee begonnen was, dan zouden ze nu niet zo tegen Cois doen![]()
![]()
en ik vind hen wel heeeeeeeeel kinderachtig - mijn kinderen zijn oud geboren, begin ik stilaan te vrezen...
Daar sluit ik me bij aan... Bah, wat een kinderachtig stel!Mieke schreef:satine schreef: als ze daar op tijd mee begonnen was, dan zouden ze nu niet zo tegen Cois doen![]()
![]()
en ik vind hen wel heeeeeeeeel kinderachtig - mijn kinderen zijn oud geboren, begin ik stilaan te vrezen...
Idd, ik vind ze ook zo overkomen. Hopelijk moeten we ze niet te veel zien![]()
En nog zo'n paar keer en Cois zou dan beter geen moeite meer doen, omgekeerde psychologie weet je wel
Ik sluit er mij ook bij aan. 15 en 17 zijn die he, wel ze gedragen zich als kinderen uit het 1e middelbaar! Moest ik Cois zijn ik liet het toch ook gewoon links liggen hoor! Leve de omgekeerde psychologie!Christel schreef:Daar sluit ik me bij aan... Bah, wat een kinderachtig stel!![]()
En inderdaad, Cois zou ze inderdaad beter gewoon links laten liggen. Misschien helpt die omgekeerde psychologie wel, en zo niet, dan hoeft hij hun flauw gedrag in elk geval niet elke keer te "doorstaan"..
Ja, wel, Dan zou ik toch graag eens straf krijgen. Zeker als je er niet voor moet betalen!johan1969 schreef:Ja, ik dacht dat ook, zware straf, amai !