Het is inderdaad heel erg radicaal. Ze hadden haar beter op reis gestuurd of op een speciale cursus voor binnenhuisinrichting of weet ik veel, waar ze een tijdje voor weg was. Maar op deze manier vind ik het heel erg spijtig!
goh ja, is het dan beter dat ze naar Belize trekken en nooit meer terugkeren ?Mlies schreef:Ja dat klopt zeker... Maar dan had ik liever iets anders gezien dan zo'n plotse dood.
Het is zeker waar dat de scenaristen geen onmensen zijn en ze zullen zeker vanalles moeten regelen om alles op z'n plaats te krijgen. Met zoveel acteurs kan dat niet anders. Maar ik vind dat ze toch wel iets anders hadden kunnen verzinnen
Ja, maar het zou ook wel vreemd zijn als iedereen daar opgetogen had rondgelopen na Sandrine's dood, toch?johan1969 schreef:Wat was dat voor een triestige aflevering vandaag zeg !
mja, en wat dan met Tom De Decker die nog steeds ergens in Belize zou zitten ?Mlies schreef:Ja, ik heb liever iemand dat leeft en niet meer terugkeert, dan iemand dat sterft! Dat is zo triestig...
Ja idd, het was te verwachten maar het lag er wel te dik opjohan1969 schreef:Wat was dat voor een triestige aflevering vandaag zeg !
Dat is inderdaad wel heel juist... Maar ik vraag me nu vooral af waarom ze begonnen zijn met die verhaallijn rond kinderen als ze Sandrine toch laten sterven? Dan had ik die helemaal niet opgerakeld, want dat is zo vluchtig besproken in een paar weekjes en dan boem gedaan met Sandrine!Christel schreef:Sandrine's dood is inderdaad heel plotseling. Maar de "manier van vertrek" uit een serie zal ook vooral liggen aan de verhaallijnen die lopen op het moment dat een acteur of actrice besluit om uit de serie te gaan, of wanneer er zich situaties aandienen die ervoor zorgen dat ze tijdelijk niet kunnen werken, toch? In het geval van Sandrine bijvoorbeeld, zou het heel erg raar zijn mocht ze net als bijvoorbeeld Manon ofzo beslissen om te "verhuizen" naar het buitenland of wat dan ook. Dat zou op dit moment, als je kijkt naar alle verhaallijnen die op dit moment rond Sandrine liepen (haar relatie met Ann, met Geert, met Odette, enz.) totaal niet logisch zijn. En al die personages tijdelijk uit de serie schrijven omdat er 1 tijdelijk niet kan werken, lijkt me ook nogal drastisch en ook niet eerlijk tegenover de acteurs die gestalte geven aan de andere personages. Soms zijn de scenaristen misschien ook wel "verplicht" om iemand te laten sterven, om het personage op een zo'n "logisch" mogelijke manier uit de serie te kunnen schrijven, toch? En dat het dan niet tijdelijk kan zijn, is jammer maar onvermijdelijk denk ik.
Denk eens na >> om haar overlijden nog dramatischer te maken natuurlijk.Mlies schreef:Maar ik vraag me nu vooral af waarom ze begonnen zijn met die verhaallijn rond kinderen als ze Sandrine toch laten sterven?
Rosa (en dan vooral Jenny, want die heeft nog onder hetzelfde dak gewoond) kennen Ann wel heel goed, dus zo abnormaal lijkt me dat toch niet.Mieke schreef:
Ja idd, het was te verwachten maar het lag er wel te dik op![]()
Vooral Rosa en Jenny, ik kan me geen enkele scene herinneren waar die samen met Sandrine in voorkwamen ze![]()