Sandrine

Gesloten
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Sandrine

Bericht door Mlies »

Ik vind het ook veel te plots. Enkel de laatste week last en dan ineens hop dood... :?
Het is inderdaad heel erg radicaal. Ze hadden haar beter op reis gestuurd of op een speciale cursus voor binnenhuisinrichting of weet ik veel, waar ze een tijdje voor weg was. Maar op deze manier vind ik het heel erg spijtig!
0 x
Runaway Dreamer
dvdken
Nog geen rang

Bericht door dvdken »

"Het vertrek van Karolien De Beck stond al vast voor ze zwanger werd. Wat u in de geschreven pers hebt gelezen, kwam dus niet overeen met wat in ons persbericht stond. Vandaar waarschijnlijk de verwarring."

Dit was het antwoord van de vrt op de vraag van één van mijn vrienden waarom er in de geschreven pers beweert werd dat ze nog ging terugkomen.
0 x
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

Of het nu al vast stond of niet ik blijf het geen goeie manier vonden om haar zomaar eruit te schrijven (ik vind dat Maurice het heel goed vewoord heeft, trouwens). Ze hadden haar op een of andere stage voor binnenhuisarchitecten kunnen sturen of zo he.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

De actrice wilde er misschien zelf uit hé om terug toneel te spelen ofzo na haar zwangerschap.
Nu ook niet gaan denken dat scenaristen onmensen zijn hé. :) Ze moeten ook zo vaak puzzelen met de beschikbaarheid van de acteurs.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ja dat klopt zeker... Maar dan had ik liever iets anders gezien dan zo'n plotse dood.
Het is zeker waar dat de scenaristen geen onmensen zijn en ze zullen zeker vanalles moeten regelen om alles op z'n plaats te krijgen. Met zoveel acteurs kan dat niet anders. Maar ik vind dat ze toch wel iets anders hadden kunnen verzinnen :)
0 x
Runaway Dreamer
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mlies schreef:Ja dat klopt zeker... Maar dan had ik liever iets anders gezien dan zo'n plotse dood.
Het is zeker waar dat de scenaristen geen onmensen zijn en ze zullen zeker vanalles moeten regelen om alles op z'n plaats te krijgen. Met zoveel acteurs kan dat niet anders. Maar ik vind dat ze toch wel iets anders hadden kunnen verzinnen :)
goh ja, is het dan beter dat ze naar Belize trekken en nooit meer terugkeren ? :)
0 x
Be there at ten.
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ja, ik heb liever iemand dat leeft en niet meer terugkeert, dan iemand dat sterft! Dat is zo triestig... :)
0 x
Runaway Dreamer
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wat was dat voor een triestige aflevering vandaag zeg !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Sandrine's dood is inderdaad heel plotseling. Maar de "manier van vertrek" uit een serie zal ook vooral liggen aan de verhaallijnen die lopen op het moment dat een acteur of actrice besluit om uit de serie te gaan, of wanneer er zich situaties aandienen die ervoor zorgen dat ze tijdelijk niet kunnen werken, toch? In het geval van Sandrine bijvoorbeeld, zou het heel erg raar zijn mocht ze net als bijvoorbeeld Manon ofzo beslissen om te "verhuizen" naar het buitenland of wat dan ook. Dat zou op dit moment, als je kijkt naar alle verhaallijnen die op dit moment rond Sandrine liepen (haar relatie met Ann, met Geert, met Odette, enz.) totaal niet logisch zijn. En al die personages tijdelijk uit de serie schrijven omdat er 1 tijdelijk niet kan werken, lijkt me ook nogal drastisch en ook niet eerlijk tegenover de acteurs die gestalte geven aan de andere personages. Soms zijn de scenaristen misschien ook wel "verplicht" om iemand te laten sterven, om het personage op een zo'n "logisch" mogelijke manier uit de serie te kunnen schrijven, toch? En dat het dan niet tijdelijk kan zijn, is jammer maar onvermijdelijk denk ik. :)
Laatst gewijzigd door Christel op ma 04 feb 2008, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Wat was dat voor een triestige aflevering vandaag zeg !
Ja, maar het zou ook wel vreemd zijn als iedereen daar opgetogen had rondgelopen na Sandrine's dood, toch? ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mlies schreef:Ja, ik heb liever iemand dat leeft en niet meer terugkeert, dan iemand dat sterft! Dat is zo triestig... :)
mja, en wat dan met Tom De Decker die nog steeds ergens in Belize zou zitten ? :)
of Dré die z'n oude dag aan het slijten is in het Zuiden van Frankrijk ?
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

johan1969 schreef:Wat was dat voor een triestige aflevering vandaag zeg !
Ja idd, het was te verwachten maar het lag er wel te dik op :|
Vooral Rosa en Jenny, ik kan me geen enkele scene herinneren waar die samen met Sandrine in voorkwamen ze :lol:

voor de rest ben ik het eens met Christel. Als ze Sandrine er tijdelijk zouden laten uitgaan, zou dat idd niet passen in het verhaal.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:Sandrine's dood is inderdaad heel plotseling. Maar de "manier van vertrek" uit een serie zal ook vooral liggen aan de verhaallijnen die lopen op het moment dat een acteur of actrice besluit om uit de serie te gaan, of wanneer er zich situaties aandienen die ervoor zorgen dat ze tijdelijk niet kunnen werken, toch? In het geval van Sandrine bijvoorbeeld, zou het heel erg raar zijn mocht ze net als bijvoorbeeld Manon ofzo beslissen om te "verhuizen" naar het buitenland of wat dan ook. Dat zou op dit moment, als je kijkt naar alle verhaallijnen die op dit moment rond Sandrine liepen (haar relatie met Ann, met Geert, met Odette, enz.) totaal niet logisch zijn. En al die personages tijdelijk uit de serie schrijven omdat er 1 tijdelijk niet kan werken, lijkt me ook nogal drastisch en ook niet eerlijk tegenover de acteurs die gestalte geven aan de andere personages. Soms zijn de scenaristen misschien ook wel "verplicht" om iemand te laten sterven, om het personage op een zo'n "logisch" mogelijke manier uit de serie te kunnen schrijven, toch? En dat het dan niet tijdelijk kan zijn, is jammer maar onvermijdelijk denk ik. :)
Dat is inderdaad wel heel juist... Maar ik vraag me nu vooral af waarom ze begonnen zijn met die verhaallijn rond kinderen als ze Sandrine toch laten sterven? Dan had ik die helemaal niet opgerakeld, want dat is zo vluchtig besproken in een paar weekjes en dan boem gedaan met Sandrine!
Maar ik denk dat ze dat toch anders hadden kunnen inpassen dan Sandrine te laten sterven...
Ook al las ik nu dat het toch de bedoeling was om Sandrine te laten verdwijnen uit de serie, nog voor bekend werd dat ze zwanger was... Dus dan hadden ze wel een ander soort vertrek kunnen inbouwen, als dat toch al vooraf het plan was. Dan hadden ze haar niet zo plots ineens moeten laten sterven...

@ frank: die zitten daar goed hé :D
0 x
Runaway Dreamer
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mlies schreef:Maar ik vraag me nu vooral af waarom ze begonnen zijn met die verhaallijn rond kinderen als ze Sandrine toch laten sterven?
Denk eens na >> om haar overlijden nog dramatischer te maken natuurlijk. :)
er wordt een tijdje zeemzoet gedaan over kinderen krijgen, dat Ann het eerste kindje zal dragen en Sandrine het tweede kindje. en dat Marianne toch nog grootmoeder zal worden, Geert die toch nog bijdraait wat die relatie betreft enz enz
En dan plots het noodlot. :)
0 x
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mieke schreef:
Ja idd, het was te verwachten maar het lag er wel te dik op :|
Vooral Rosa en Jenny, ik kan me geen enkele scene herinneren waar die samen met Sandrine in voorkwamen ze :lol:
Rosa (en dan vooral Jenny, want die heeft nog onder hetzelfde dak gewoond) kennen Ann wel heel goed, dus zo abnormaal lijkt me dat toch niet. :wink:

Wat mij opviel, was dat Sam en Sofie over de dood van Sandrine spraken alsof het ging over de kat van de bakker. :roll:
0 x
Gesloten