oma schreef:Dan is't 't toch een echte vent? :roll2:Prieeltje schreef:Denk da Coiske da nie kan, voldoening nemen met gewone vriendschap....hij heeft er zich in vastgebeten (in Daisy) en hij gaat zo rap nog niet opgeven denk ik!

oma schreef:Dan is't 't toch een echte vent? :roll2:Prieeltje schreef:Denk da Coiske da nie kan, voldoening nemen met gewone vriendschap....hij heeft er zich in vastgebeten (in Daisy) en hij gaat zo rap nog niet opgeven denk ik!
oma schreef:Ben benieuwd of hij nu zal denken:" De volhouder wint", of verstandig zijn en voldoening nemen met vriendschap.
Ik vraag me dat af, of hij nu nog pogingen zal ondernemen...Prieeltje schreef:Denk da Coiske da nie kan, voldoening nemen met gewone vriendschap....hij heeft er zich in vastgebeten (in Daisy) en hij gaat zo rap nog niet opgeven denk ik!
Inderdaad!darling schreef:Ik vind de Cois zijn reacties de laatste afleveringen wel schattig, hoe hij precies niet goed weet wat hem overkomt. En die scène na die massage met Julia en Daisy was echt grappig.
Dan wordt Daisy natuurlijk jaloers en wil ze Cois voor haarzelf. Typisch vrouwen, iets wat ze niet kunnen krijgen wordt ineens interessanterChristel schreef: Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd ook hoe Daisy gaat reageren, mocht het echt wat worden tussen Cois en Julia...
Dat bleek al een beetje toen het ging over die massage van Julia...Mieke schreef:Dan wordt Daisy natuurlijk jaloers en wil ze Cois voor haarzelf. Typisch vrouwen, iets wat ze niet kunnen krijgen wordt ineens interessanterChristel schreef: Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd ook hoe Daisy gaat reageren, mocht het echt wat worden tussen Cois en Julia...![]()
manon schreef:Dat bleek al een beetje toen het ging over die massage van Julia...Mieke schreef:Dan wordt Daisy natuurlijk jaloers en wil ze Cois voor haarzelf. Typisch vrouwen, iets wat ze niet kunnen krijgen wordt ineens interessanterChristel schreef: Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd ook hoe Daisy gaat reageren, mocht het echt wat worden tussen Cois en Julia...![]()
Ik vind het maar goed dat Cois dan met Julia gaat zijn , Daisy heeft haar kans meer dan lang genoeg gehad, nu is het te laat!
![]()
Ja, ik vond ook dat die 2 samen mooier gingen zijn, maar ze heeft genoeg kansen gehad en verdiend het nu niet meer! Ik vond het ook weer schattig gisteren, ons coiske, hij wist weer niet goed wat hij moest zeggen:D En hij kwam gelijk alsmaar meer in de problemen, zo cute!Christel schreef:manon schreef:Dat bleek al een beetje toen het ging over die massage van Julia...Mieke schreef:Dan wordt Daisy natuurlijk jaloers en wil ze Cois voor haarzelf. Typisch vrouwen, iets wat ze niet kunnen krijgen wordt ineens interessanterChristel schreef: Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd ook hoe Daisy gaat reageren, mocht het echt wat worden tussen Cois en Julia...![]()
Ik vind het maar goed dat Cois dan met Julia gaat zijn , Daisy heeft haar kans meer dan lang genoeg gehad, nu is het te laat!
![]()
![]()
Ik had dat eigenlijk ook een beetje verwacht, dat Daisy jaloers zou worden als Cois meer interesse voor Julia zou hebben. Na gisteren geloof ik dat echter niet meer zo. Daisy leek toch totaal niet jaloers toen Cois uiteindelijk een massage van Julia kreeg
En maar goed ook vind ik, want Daisy heeft inderdaad kansen genoeg gehad eigenlijk (hoewel ik die 2 samen ook wel heel leuk had gevonden)!
Cois was inderdaad erg aandoenlijk als nerveuze stiefvader :love:Mieke schreef:ohhhh Cois is zo lief!! Hoe nerveus lief hij deed, met die fruitsap en die cadeautjes :love:
En dan "ik word papa"![]()
Ik heb wel nooit cadeautjes gekregen hoor van m'n stiefmoeders![]()
![]()