Cois

Gesloten
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

oma schreef:
Prieeltje schreef:Denk da Coiske da nie kan, voldoening nemen met gewone vriendschap....hij heeft er zich in vastgebeten (in Daisy :wink: ) en hij gaat zo rap nog niet opgeven denk ik!
Dan is't 't toch een echte vent? :roll2:

:D :D Das een feit!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:Ben benieuwd of hij nu zal denken:" De volhouder wint", of verstandig zijn en voldoening nemen met vriendschap.
Prieeltje schreef:Denk da Coiske da nie kan, voldoening nemen met gewone vriendschap....hij heeft er zich in vastgebeten (in Daisy ;) ) en hij gaat zo rap nog niet opgeven denk ik!
Ik vraag me dat af, of hij nu nog pogingen zal ondernemen... :? Ik denk dat hij het er nu wel bij zal laten (of hij is nog vasthoudender dan hij al heeft laten zien! :shock: :wink: ). Van de andere kant geloof ik niet dat hij nu gewoon vrienden gaat blijven met Daisy. Daarvoor ziet hij haar (nog) veel te graag denk ik ;)
Hoe dan ook ben ik wel erg benieuwd wat hij nu gaat doen! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

mja, meer kan m niet ondernemen dan hij nu al gedaan heeft hé, anders begint het toch wat triest te worden. :)
Maar "voldoening nemen met vriendschap" na zo'n blauwtje >> makkelijker gezegd dan gedaan. Hij heeft ook z'n gevoelens hé.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Cois kan beter wat afstand houden, en hij moet dat ook zeggen tegen Daisy dat zij hem met rust moet laten voor een tijdje.

Want zo is het maar een heel zielige bedoening :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

héhé, Cois heeft z'n wapens hergepositioneerd blijkbaar. 8)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
darling
Nog geen rang

Re: Cois

Bericht door darling »

Ik vind de Cois zijn reacties de laatste afleveringen wel schattig, hoe hij precies niet goed weet wat hem overkomt. En die scène na die massage met Julia en Daisy was echt grappig.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

darling schreef:Ik vind de Cois zijn reacties de laatste afleveringen wel schattig, hoe hij precies niet goed weet wat hem overkomt. En die scène na die massage met Julia en Daisy was echt grappig.
Inderdaad! :D Hij zat daar ocharme wel echt tussen 2 vuren in de Fit en Fun :lol:
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd ook hoe Daisy gaat reageren, mocht het echt wat worden tussen Cois en Julia... :)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Christel schreef: Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd ook hoe Daisy gaat reageren, mocht het echt wat worden tussen Cois en Julia... :)
Dan wordt Daisy natuurlijk jaloers en wil ze Cois voor haarzelf. Typisch vrouwen, iets wat ze niet kunnen krijgen wordt ineens interessanter :shock: :lol:
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:
Christel schreef: Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd ook hoe Daisy gaat reageren, mocht het echt wat worden tussen Cois en Julia... :)
Dan wordt Daisy natuurlijk jaloers en wil ze Cois voor haarzelf. Typisch vrouwen, iets wat ze niet kunnen krijgen wordt ineens interessanter :shock: :lol:
Dat bleek al een beetje toen het ging over die massage van Julia... :!: Ik vind het maar goed dat Cois dan met Julia gaat zijn , Daisy heeft haar kans meer dan lang genoeg gehad, nu is het te laat! :D :!:
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Bwa ik vind Cois toch veel beter bij Daisy passen. En ik heb zo'n vermoeden dat het ooit wel aan zal zijn tussen die 2 :D
(Aisha was toch ook pas geinteresseerd in Youssef toen hij bezet was)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

manon schreef:
Mieke schreef:
Dat bleek al een beetje toen het ging over die massage van Julia... :!: Ik vind het maar goed dat Cois dan met Julia gaat zijn , Daisy heeft haar kans meer dan lang genoeg gehad, nu is het te laat! :D :!:
:lol:
Ik had dat eigenlijk ook een beetje verwacht, dat Daisy jaloers zou worden als Cois meer interesse voor Julia zou hebben. Na gisteren geloof ik dat echter niet meer zo. Daisy leek toch totaal niet jaloers toen Cois uiteindelijk een massage van Julia kreeg :)
En maar goed ook vind ik, want Daisy heeft inderdaad kansen genoeg gehad eigenlijk (hoewel ik die 2 samen ook wel heel leuk had gevonden)! ;)
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Christel schreef:
manon schreef:
Mieke schreef:
:lol:
Ik had dat eigenlijk ook een beetje verwacht, dat Daisy jaloers zou worden als Cois meer interesse voor Julia zou hebben. Na gisteren geloof ik dat echter niet meer zo. Daisy leek toch totaal niet jaloers toen Cois uiteindelijk een massage van Julia kreeg :)
En maar goed ook vind ik, want Daisy heeft inderdaad kansen genoeg gehad eigenlijk (hoewel ik die 2 samen ook wel heel leuk had gevonden)! ;)
Ja, ik vond ook dat die 2 samen mooier gingen zijn, maar ze heeft genoeg kansen gehad en verdiend het nu niet meer! Ik vond het ook weer schattig gisteren, ons coiske, hij wist weer niet goed wat hij moest zeggen:D En hij kwam gelijk alsmaar meer in de problemen, zo cute! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

ohhhh Cois is zo lief!! Hoe nerveus lief hij deed, met die fruitsap en die cadeautjes :love:
En dan "ik word papa" :D

Ik heb wel nooit cadeautjes gekregen hoor van m'n stiefmoeders :( :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Cois is dan ook geen stiefmoeder :P :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:ohhhh Cois is zo lief!! Hoe nerveus lief hij deed, met die fruitsap en die cadeautjes :love:
En dan "ik word papa" :D

Ik heb wel nooit cadeautjes gekregen hoor van m'n stiefmoeders :( :lol:
Cois was inderdaad erg aandoenlijk als nerveuze stiefvader :love:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er ook maar 1 kind bezwaar tegen zou hebben om hem als stiefvader te krijgen ook, zeker toen ik hem daar zag staan met zijn vruchtensapjes :lol: Zul je zien dat die 2 van Julia weer net een uitzondering gaan zijn.. :roll: ;)
Laatst gewijzigd door Christel op za 26 jan 2008, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gesloten