Sara

Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Sara

Bericht door Devilex »

Toevallig gisteren naar die herhalingen van de eerste week gekeken en vind het wel een toffe serie moet ik zeggen.
0 x
wiesjeu
Nog geen rang

Re: Sara

Bericht door wiesjeu »

Devilex schreef:Toevallig gisteren naar die herhalingen van de eerste week gekeken en vind het wel een toffe serie moet ik zeggen.

Ja alleen spijtig dat het in de week zo vroeg op de avond is :cry:
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Ja, tis echt alle clichés op een hoopje, ma heb zondag ook naar de 5 eerste afleveringen gekeken, en zoaals elke soap vind ik het wel een beetje verslavend..., maar door het vroege uur kan ik er onmogelijk naar kijken (ben pas om half8 thuis van m'n werk) en het elke dag opnemen vind ik wat te veel moeite!
Der zitten wel goeie acteurs tussen de cast (Veerle Baetens, Hans De Munter, ...) en dat maakt veel goed, want het verhaal op zich is zoooo voorspelbaar dat je daarvoor alleen niet moet kijken :wink: .
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Het uur is volgens mij beter gelegen dan emma. Er is wel elke dag op het uu van emma iets op een andere zender waar je naar wil zien, om half zeven is die kans natuurlijk kleiner. En het heruitzenden op zondag is ook handig. Ik vind het de reeks er toch al tof uitzien. Hou wel van die clichés :wink:
0 x
Afbeelding
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Het heruitzenden op zondag was eenmalig. Waarschijnlijk gewoon om extra kijkers te lokken.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Wat een verrassing dat Simon de nieuwe directeur-generaal werd :lol:

Blijf het toch een luchtige serie vinden om naar te kijken.
0 x
Berta
Nog geen rang

Bericht door Berta »

Ze hebben Sara wel extreem lelijk gemaakt. :shock:
Mastodontisch-dikke glazen, een gezicht dat krioelt van de opvallende pukkels, ... .
Maar ondanks dat vind ik het wel meevallen.
0 x
Ik maak geen fouten.
Ik beperk mij tot blunders.

Valt er wat te zien hier?
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

En ook de tweede week werd integraal herhaals op zondagavond....zouden ze dat blijven doen?
Heb nog es gekeken, en begin het al saai te vinden....
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

En ook in Sara vinden we weer een concept terug dat reeds gebruikt werd. De originele versie was Betty La Fea waarvan ook een Amerikaanse versie Ugly Betty was :
wikipedia schreef:Ugly Betty volgt het leven van Betty Suarez, een net afgestudeerde latina uit Queens, New York, die op zoek gaat naar een baan. Ze solliciteert bij Meade Publications, waar ze (door haar onaantrekkelijke uiterlijk) meteen wordt afgewezen. Ze wordt echter opgemerkt door Bradford Meade (Alan Dale), eigenaar van de zaak, die haar aanneemt als secretaresse voor zijn zoon Daniel (Eric Mabius)– die hij net tot hoofdredacteur heeft gemaakt van Mode Magazine. Hij doet dit opdat Daniel zijn secretaresse niet zal proberen te verleiden. Betty wordt echter al snel veel meer dan zijn secretaresse. Zij regelt al zijn zaakjes, zowel privé als professioneel.
Ugly Betty :
Afbeelding

Verhaal lijkt me wat voorspelbaar maar bon.
0 x
Never put a sock in a toaster
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

ugly betty, wa genomineerd voor verschillende emmy's. of ze er ook ene gewonnen hebben weet ik niet :wink:

Ik vind Sara wel nog meevallen. En als je een hele hoop afleveringen maakt moet je ook je stof erover kunnen verdelen dusja :wink:
0 x
Afbeelding
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Sara is dan ook een herwerkte versie van Ugly Betty en Betty LaFea
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

robmolle schreef:Sara is dan ook een herwerkte versie van Ugly Betty en Betty LaFea
Zei ik dat niet al ? :)
0 x
Never put a sock in a toaster
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Ik vind het een goed en verslavend programma. Ben benieuwd hoe ze er aan het einde van de 'soap' gaat uitzien. Er zijn 200 afleveringen van Sara, dus het zal iets voor juni zijn denk ik. Ik vind Sara in ieder geval veel beter dan Emma.

Bye !
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Ik vind sara ook beter dan emma. ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar hier komt het dan toch: vtm heeft eens een deftig programma gemaakt dat de moeite is om naar te blijven kijken.
het is inderdaad een verslavend programma. Ik kijk er graag naar en ben heel benieuwd hoe en vooral wanneer ze Sara gaan restylen. Maar ik denk dat dat iets voor het einde van de reeks zijn.
0 x
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Ja , dat zal iets zijn voor mei/juni.
0 x
Gesloten