Sara
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ja, tis echt alle clichés op een hoopje, ma heb zondag ook naar de 5 eerste afleveringen gekeken, en zoaals elke soap vind ik het wel een beetje verslavend..., maar door het vroege uur kan ik er onmogelijk naar kijken (ben pas om half8 thuis van m'n werk) en het elke dag opnemen vind ik wat te veel moeite!
Der zitten wel goeie acteurs tussen de cast (Veerle Baetens, Hans De Munter, ...) en dat maakt veel goed, want het verhaal op zich is zoooo voorspelbaar dat je daarvoor alleen niet moet kijken
.
Der zitten wel goeie acteurs tussen de cast (Veerle Baetens, Hans De Munter, ...) en dat maakt veel goed, want het verhaal op zich is zoooo voorspelbaar dat je daarvoor alleen niet moet kijken
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- kittykattenfan
- Poster rang 1

-
Berta
- Nog geen rang
- Prieeltje
- Poster rang 1

-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
En ook in Sara vinden we weer een concept terug dat reeds gebruikt werd. De originele versie was Betty La Fea waarvan ook een Amerikaanse versie Ugly Betty was :

Verhaal lijkt me wat voorspelbaar maar bon.
Ugly Betty :wikipedia schreef:Ugly Betty volgt het leven van Betty Suarez, een net afgestudeerde latina uit Queens, New York, die op zoek gaat naar een baan. Ze solliciteert bij Meade Publications, waar ze (door haar onaantrekkelijke uiterlijk) meteen wordt afgewezen. Ze wordt echter opgemerkt door Bradford Meade (Alan Dale), eigenaar van de zaak, die haar aanneemt als secretaresse voor zijn zoon Daniel (Eric Mabius)– die hij net tot hoofdredacteur heeft gemaakt van Mode Magazine. Hij doet dit opdat Daniel zijn secretaresse niet zal proberen te verleiden. Betty wordt echter al snel veel meer dan zijn secretaresse. Zij regelt al zijn zaakjes, zowel privé als professioneel.

Verhaal lijkt me wat voorspelbaar maar bon.
0 x
Never put a sock in a toaster
- kittykattenfan
- Poster rang 1

-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
*Ikke*
- Nog geen rang
-
koetje36
- Poster rang 1

Ik vind sara ook beter dan emma. ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar hier komt het dan toch: vtm heeft eens een deftig programma gemaakt dat de moeite is om naar te blijven kijken.
het is inderdaad een verslavend programma. Ik kijk er graag naar en ben heel benieuwd hoe en vooral wanneer ze Sara gaan restylen. Maar ik denk dat dat iets voor het einde van de reeks zijn.
het is inderdaad een verslavend programma. Ik kijk er graag naar en ben heel benieuwd hoe en vooral wanneer ze Sara gaan restylen. Maar ik denk dat dat iets voor het einde van de reeks zijn.
0 x