Maar hij zal er wel weer een draai aan geven dat Cercle de beste ploeg op het veld was enz...frank schreef:het heeft hem alleszins geen geluk gebracht.Luc schreef:Mijn collega, een echte Cercle-fan, kon er niet over zwijgen vrijdag. En zenuwachtig dat die liepen heel de week liep hij met een lelijke groenachtige trui aan die hij anders nooit aandoet
![]()
Sport
- Luc
- Poster rang 4

0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Dat was ook zo...Luc schreef:Maar hij zal er wel weer een draai aan geven dat Cercle de beste ploeg op het veld was enz...frank schreef:het heeft hem alleszins geen geluk gebracht.Luc schreef:Mijn collega, een echte Cercle-fan, kon er niet over zwijgen vrijdag. En zenuwachtig dat die liepen heel de week liep hij met een lelijke groenachtige trui aan die hij anders nooit aandoet
![]()
Enfin, AA Gent heeft schoon overwinning behaald MET goed voetbal!
Ik kijk al uit naar 02/12....
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
.Arno
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
frank
- Poster rang 4

Bij die beschrijving moet ik eigenlijk meer aan Standard denken.poke-arno schreef:Nu speelt Brugge wel goed, en staan ze aan de leiding etc. maar op het einde van het seizoen zakken ze wel weg, zoals gewoonlijk![]()
Ik ook, de dag dat AA Gent 13 punten achter zal staan op de fiere leider.Mette Marit schreef:Ik kijk al uit naar 02/12....
Laatst gewijzigd door frank op ma 12 nov 2007, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
.Arno
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ja, Standard is daar idd ook sterk in, maar ik verwacht wel dat Brugge niet kampioen zal worden.frank schreef:Bij die beschrijving moet ik eigenlijk meer aan Standard denken.poke-arno schreef:Nu speelt Brugge wel goed, en staan ze aan de leiding etc. maar op het einde van het seizoen zakken ze wel weg, zoals gewoonlijk![]()
![]()
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Wie dan wel ? Anderlecht ?poke-arno schreef:Ja, Standard is daar idd ook sterk in, maar ik verwacht wel dat Brugge niet kampioen zal worden.frank schreef:Bij die beschrijving moet ik eigenlijk meer aan Standard denken.poke-arno schreef:Nu speelt Brugge wel goed, en staan ze aan de leiding etc. maar op het einde van het seizoen zakken ze wel weg, zoals gewoonlijk![]()
![]()
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
.Arno
- Nog geen rang
- Contacteer:
Dat hangt volgens mij af van de mentaliteit van de spelers.. Misschien komt Genk nog terug?frank schreef:Wie dan wel ? Anderlecht ?poke-arno schreef:Ja, Standard is daar idd ook sterk in, maar ik verwacht wel dat Brugge niet kampioen zal worden.frank schreef:Bij die beschrijving moet ik eigenlijk meer aan Standard denken.poke-arno schreef:Nu speelt Brugge wel goed, en staan ze aan de leiding etc. maar op het einde van het seizoen zakken ze wel weg, zoals gewoonlijk![]()
![]()
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
frank
- Poster rang 4

Spanje, Turkije, Bosnië-Herzegovina, Armenië en Estland >> dat worden dus de tegenstanders van de Rode duivels in de aanloop naar het WK in Zuid-Afrika in 2010. Maw de bond mag zo stilaan een einde maken aan het getreuzel of er nu al dan niet een nieuwe bondscoach zal komen want het beloofd terug een zware voorronde te gaan worden. 
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Mette Marit
- Poster rang 2