Victor

Gesloten
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Victor lijkt het mij niet te zijn, want hij was echt wel geschrokken toen hij de doodsbrief zag.
En het was niet om een indruk te wekken want hij was alleen op dat moment.. :?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Victor is een rasechte leugenaar, volgens mij is hij de stalker.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Hij zat toch bij Monard toen Jenny een sms kreeg, of hij zou al een handlanger moeten hebben.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:
Prieeltje schreef:Vraag me nu echt af wie achter de pesterijen zit....Marleen lijkt eerlijker dan Victor, maar waarom zou Victor Jenny zo willen pesten?
Feit is dat Victor niet zuiver op de graat is, maar wie er achter Jenny's stalking zit, weet ik voor de moment echt niet...
Denk toch dat het die Marleen zal zijn. Het feit alleen al dat ze zo eerlijk overkomt nu vind ik toch wel verdacht. :)
Precies, en ook dat Victor nu zo duidelijk als leugenaar uit de bus komt wijst daar een beetje op vind ik. Ik ben wel benieuwd! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik denk ook niet dat Victor achter die pesterijen zit.
Hij is gewoon een heel opvliegend ventje die ferm kwaad wordt als het niet gaat gelijk hij het wil; maar Jenny zo pesten zie ik hem niet doen.

Marleen eigenlijk ook niet, wie dan wel?....
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

t gaat hem (R. Bosschaerts) wel niet af om kwaad te zijn. :) Zoals hij daar stond met die pan. :D
enfin ja, je moet ook maar zulke aanwijzingen vinden in je scenario. ;)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

frank schreef:t gaat hem (R. Bosschaerts) wel niet af om kwaad te zijn. :) Zoals hij daar stond met die pan. :D
Vond ik ook. Het komt wat belachelijk over op die manier, zeker met Jenny die zich dan zo wegtrekt :roll:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Marleen toch ook maar angstig overkomt toen ze dat verhaal aan Jenny vertelde. Misschien is ZIJ het wel.

En dat ze niet meer wou vertellen over de andere erge dingen, is ook maar raar.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:Ik vind dat Marleen toch ook maar angstig overkomt toen ze dat verhaal aan Jenny vertelde.
Net daardoor vind ik haar heel griezelig overkomen eigenlijk. :)
0 x
Be there at ten.
Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Fanneke »

Ik zat al te kijken of ze toevallig Marleens handen niet lieten zien, mocht daar zo'n grote rode ring aanzitten.. maar dat zien zal het minder spannend maken zeker? :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Fanneke schreef:Ik zat al te kijken of ze toevallig Marleens handen niet lieten zien, mocht daar zo'n grote rode ring aanzitten.. maar dat zien zal het minder spannend maken zeker? :wink:
ja, ik zat er ook op te letten. :) Maar moest het daarom zijn dat ze haar handen niet lieten zien wil dat ook wel zeggen dat Jenny stekeblind is hé. :) Ze zouden daardan zitten praten over een gestolen robijn die Marleen doodleuk aan haar vingen hangen heeft.
0 x
Be there at ten.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb die Marleen al vanaf de eerste keer dat ze "in beeld" kwam niet vertrouwd. Jenny doet ook niet erg slim tegenover haar.
De manier waarop Marleen zich gedraagt moet toch argwaan opwekken bij Jenny, maar die kan misschien ook niet nuchter nadenken na alle ellende. Ik denk, dat zelfs de stok waar Marleen mee loopt fake is.
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

jessie V. schreef:Ik heb die Marleen al vanaf de eerste keer dat ze "in beeld" kwam niet vertrouwd. Jenny doet ook niet erg slim tegenover haar.
De manier waarop Marleen zich gedraagt moet toch argwaan opwekken bij Jenny, maar die kan misschien ook niet nuchter nadenken na alle ellende. Ik denk, dat zelfs de stok waar Marleen mee loopt fake is.
daar heb ik ook even aan gedacht, de eerste keer dat ze in beeld kwam, had ze die toch niet (of herinner ik me dat zo slecht?)
trouwens, mensen met zo'n foute kapsels en brillen zijn niet te vertrouwen 8) :lol:

en wat Victor betreft: het acteerwerk bij zijn boze bui trok op niet veel, maar ik dacht echt dat hij Rosa/Jenny de kop ging inslaan met die pan :shock:

maandag ongetwijfeld meer :mrgreen:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Héhé, dat hij er maar eens goed op klopt. :D

Nee, ben benieuwd hoe het morgen zal aflopen, al is het niet te slim om haar te gaan opzoeken natuurlijk. :)

Vind het wel dtraf dat jenny en rosa nu onvoorwaardelijk alles geloven wat Marleen zegt. Ok, ik zou nu Victor nu ook niet direct meer volledig gaan vertrouwen, maar zomaar alles aannemen wat een vreemde vertelt ... Ik zou allerminst toch allebei de versies in twijfel trekken.
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:Héhé, dat hij er maar eens goed op klopt. :D

Nee, ben benieuwd hoe het morgen zal aflopen, al is het niet te slim om haar te gaan opzoeken natuurlijk. :)

Vind het wel dtraf dat jenny en rosa nu onvoorwaardelijk alles geloven wat Marleen zegt. Ok, ik zou nu Victor nu ook niet direct meer volledig gaan vertrouwen, maar zomaar alles aannemen wat een vreemde vertelt ... Ik zou allerminst toch allebei de versies in twijfel trekken.
Inderdaad... wel een beetje naief van die 2 om zomaar alles te geloven wat Marleen zegt, al heeft Victor dat waarschijnlijk ook wel een beetje in de hand gewerkt door steeds over vanalles te liegen... Jenny en Rosa zouden er een stuk verstandiger aan doen als ze bij zowel Marleen als Victor uit de buurt zouden blijven. Eigenlijk zou dat ook wel logischer zijn vind ik. Hoe dan ook ben ik wel heel benieuwd hoe de vork nu precies in de steel zit! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten