En het was niet om een indruk te wekken want hij was alleen op dat moment..

Precies, en ook dat Victor nu zo duidelijk als leugenaar uit de bus komt wijst daar een beetje op vind ik. Ik ben wel benieuwd!frank schreef:Denk toch dat het die Marleen zal zijn. Het feit alleen al dat ze zo eerlijk overkomt nu vind ik toch wel verdacht.Prieeltje schreef:Vraag me nu echt af wie achter de pesterijen zit....Marleen lijkt eerlijker dan Victor, maar waarom zou Victor Jenny zo willen pesten?
Feit is dat Victor niet zuiver op de graat is, maar wie er achter Jenny's stalking zit, weet ik voor de moment echt niet...
ja, ik zat er ook op te letten.Fanneke schreef:Ik zat al te kijken of ze toevallig Marleens handen niet lieten zien, mocht daar zo'n grote rode ring aanzitten.. maar dat zien zal het minder spannend maken zeker?
daar heb ik ook even aan gedacht, de eerste keer dat ze in beeld kwam, had ze die toch niet (of herinner ik me dat zo slecht?)jessie V. schreef:Ik heb die Marleen al vanaf de eerste keer dat ze "in beeld" kwam niet vertrouwd. Jenny doet ook niet erg slim tegenover haar.
De manier waarop Marleen zich gedraagt moet toch argwaan opwekken bij Jenny, maar die kan misschien ook niet nuchter nadenken na alle ellende. Ik denk, dat zelfs de stok waar Marleen mee loopt fake is.
Inderdaad... wel een beetje naief van die 2 om zomaar alles te geloven wat Marleen zegt, al heeft Victor dat waarschijnlijk ook wel een beetje in de hand gewerkt door steeds over vanalles te liegen... Jenny en Rosa zouden er een stuk verstandiger aan doen als ze bij zowel Marleen als Victor uit de buurt zouden blijven. Eigenlijk zou dat ook wel logischer zijn vind ik. Hoe dan ook ben ik wel heel benieuwd hoe de vork nu precies in de steel zit!frank schreef:Héhé, dat hij er maar eens goed op klopt.![]()
Nee, ben benieuwd hoe het morgen zal aflopen, al is het niet te slim om haar te gaan opzoeken natuurlijk.
Vind het wel dtraf dat jenny en rosa nu onvoorwaardelijk alles geloven wat Marleen zegt. Ok, ik zou nu Victor nu ook niet direct meer volledig gaan vertrouwen, maar zomaar alles aannemen wat een vreemde vertelt ... Ik zou allerminst toch allebei de versies in twijfel trekken.