t is inderdaad een soap en het blijft een soap. maar ik vond het einde echt goed. veel beter dan vorig jaar.Luc schreef:Ik vond het niet zo sterk. De onnozelste trouw in jaren allereerst met Martine die haar verpleegstersuniform had aangetrokken. En dan de overacting van die 2 "tortelduiven" en dan hebben we het nog niet gehad over het spastisch 'dansen'.
Dat Sam en Dorien iets gingen tegenkomen, dat had ik nu zo niet zien aankomenDeja-vu trouwens. Net als de brand, ook redelijk deja-vu.
En hoe gaat het aflopen ? Werner redt Eva en Nand (kleine kinderen komen er altijd levend uit, ze durven niet anders) en Maarten sterft. En Sam en Dorien zullen het ook overleven. Dorien zal er alleen wat erger aan toe zijn. En als het niet zo, dan zouden ze verrassen en dan zouden ze alleen maar in mijn achting stijgen.
Och ja, om positief te eindigen, ze doen hun best en de scènes op zich waren niet slecht gebracht, maar het blijft een soap en dan moet je het ook met die gedachten bekijken, denk ik
Maar naar die soap kijken we hier toch allemaal dus ik heb er geen probleem mee dat het een cliché soapeinde heeft.
in tegendeel ik vind het cool!!!