Songfestival

Gesloten
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

blij dat toch één van de besten gewonnen heeft :D

Afbeelding

enkel spijtig dat Georgië zo weinig punten kreeg :(
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Nee, dat liedje vond ik echt niet te doen. Het was dit jaar wel het jaar van de verklede venten. Maar dait was het omgekeerde: degene die heeft gewonnen is een in een man verklede vrouw. en de act trok ook op niets. Zingen kon ze wel maar had dat niet afgedaan. Het songfestival is zo een klucht.

A ja, Belgie is in de halve finale maar 26 ste geworden. Van twee landen kregen we punten 12 van GeorgiË (waarvoor dank!) en slechts 2 punten van Nederland. Ik had toch wat meer van Nederland verwacht (wij gaven ze 10 punten)

Ik blijf erbij het songfestival is het grootste kluchtfestival van het jaar!!!
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

ik vind het liedje dat gewonnen heeft echt wel super!!!!! Wat een dramatiek, wat een stem ....Molitvaaaa! Ja, das nu echt alles wat een songfestivallied moet zijn. Ik heb er vandaag al zeker 30 keer naar geluisterd, en kblijf het super vinden :D .Gelukkig dat Servië won, want numer twee en drie waren niet veel soeps!
Georgia had van mij ook mogen winnen, die madam had ook echt een mooie stem en een mooi nummer.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Prieeltje schreef:ik vind het liedje dat gewonnen heeft echt wel super!!!!! Wat een dramatiek, wat een stem ....Molitvaaaa! Ja, das nu echt alles wat een songfestivallied moet zijn. Ik heb er vandaag al zeker 30 keer naar geluisterd, en kblijf het super vinden :D .Gelukkig dat Servië won, want numer twee en drie waren niet veel soeps!
Georgia had van mij ook mogen winnen, die madam had ook echt een mooie stem en een mooi nummer.
Ze bestaan! De mensen die zich niet ergeren aan het songfestival en het gewonnen lied echt wel super vinden!
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Euh, ja, die bestaan :wink:
Nee, ik erger mij soms ook wel aan sommige liedjes hoor, maar het songfestival in het algemeen vind ik inderdaad super!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

en wie heeft er nu gewonnen ? :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

frank schreef:en wie heeft er nu gewonnen ? :)
Servië, die madam die dus in mijn vorige post hier staat: Marija Serifovic met Molitva (= gebed in het Servisch)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

oh, ik heb dat liedje al zoo vervormd dat het nu veel vrolijker klinkt dan het echte 8) 8) 8)
0 x
Afbeelding
Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror »

Dit hele gebreuren eens aan mij voorbij laten gaan, zie.
Zal dan later in de bib wel eens naar de nummers luisteren om te horen of ik toevallig iets miste (ik zal waarschijnlijk extra letten op Georgie).
Ofschoon het hele gebeuren heeft wel iets (lekker marginaals)... Sisken, volgend jaar bij jou thuis?
0 x
Je suis la!
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Vandaag van Bosniërs vernomen dat ze niet zo gelukkig waren met de overwinningssymbolen van de Servische madam. ( In de oorlog staken Servische soldaten steeds 3 vingers omhoog indien ze een overwinning behaalden. Velen der Bosniërs stierven dan ook. Nu de boel wat ik overgewaaid konnen ze dan ook niet lachen met datzelfde symbool dat de Servische madam bij haar eurosongwinst maakte. ) Je kan het wat vergelijken met een zieg hail der Duitsers ofzo denk ik ..
0 x
Never put a sock in a toaster
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

zotteken schreef:Vandaag van Bosniërs vernomen dat ze niet zo gelukkig waren met de overwinningssymbolen van de Servische madam. ( In de oorlog staken Servische soldaten steeds 3 vingers omhoog indien ze een overwinning behaalden. Velen der Bosniërs stierven dan ook. Nu de boel wat ik overgewaaid konnen ze dan ook niet lachen met datzelfde symbool dat de Servische madam bij haar eurosongwinst maakte. ) Je kan het wat vergelijken met een zieg hail der Duitsers ofzo denk ik ..
Niet zo'n mooi gebaar dan van die madam?! :shock:
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

oma schreef:
zotteken schreef:Vandaag van Bosniërs vernomen dat ze niet zo gelukkig waren met de overwinningssymbolen van de Servische madam. ( In de oorlog staken Servische soldaten steeds 3 vingers omhoog indien ze een overwinning behaalden. Velen der Bosniërs stierven dan ook. Nu de boel wat ik overgewaaid konnen ze dan ook niet lachen met datzelfde symbool dat de Servische madam bij haar eurosongwinst maakte. ) Je kan het wat vergelijken met een zieg hail der Duitsers ofzo denk ik ..
Niet zo'n mooi gebaar dan van die madam?! :shock:
Blijkbaar niet nee .. ( als je beelden checkt op vrt of youtube dan kan je trouwens zien wat ik bedoel )
0 x
Never put a sock in a toaster
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Die Belgische zanger was meeste 'out of tune' van heel dat bonte gezelschap. Proficiat daarvoor. Enfin, diaspora en buurstemmen zijn duidelijk aanwezig (Turkije heeft op voorhand al 100 punten binnen) en maken het er voor ons niet makkelijker op om goede resultaten te halen. Aan de andere kant kwamen de betere inzendingen wel uit Oost-Europa: Wit-Rusland, Georgië, Rusland en Hongarije behoorden tot mijn favorieten. Op Duitsland na was er geen enkel West-Europees land dat eigenlijk veel punten verdiende.
0 x
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

Servië had het enige nummer dat mij bijgebleven is na de halve finale dus ik ben blij met het resultaat.
0 x
i feel almost everything
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik ben dit jaar bespaard gebleven van die hele songfestivalgekte. 8)
Ik heb dat liedje dat gewonnen nog nooit gehoord, en misschien maar goed ook :D

Weet wel dat de Belgen weer gestrand waren in de halve finales :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten