Bij mijn weten en voor zover ik me herinner is het alweer even geleden dat Jenny een cliffhanger heeft gehad...
Nu ja, ben ook wel benieuwd wat dat allemaal te betekenen heeft, want t is maar erg vreemd...
Net zoals die autoramen die openstonden, en de deur van t appartement die openstond. En de handtas die gestolen werd, de auto die verplaatst werd.jessie V. schreef:Dat zal wel met het verleden van Victor te maken hebben.
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk, want de acteur die Dré speelt(Nolly Versyp) is recentelijk overleden. En inderdaad die telefoontjes zijn op z'n minst gezegd 'raar'.johan1969 schreef:Net zoals die autoramen die openstonden, en de deur van t appartement die openstond. En de handtas die gestolen werd, de auto die verplaatst werd.jessie V. schreef:Dat zal wel met het verleden van Victor te maken hebben.
Maar waarom treffen ze dan steeds Jenny ?
Misschien is Dré in het land en stalkt hij Jenny omdat ze een nieuwe partner heeft.
Ofwel hangt Casper de flauwe grapjas uit...
Ofwel is het idd iemand uit het verleden van Victor. Die kerel is wel te goed om waar te zijn.
Dat denk ik ook! Wat ik dan wel vreemd vind; hoe komt hij aan het mobiele nummer van Jenny? Zo'n nummer vind je toch niet terug in het telefoonboek ofzo? Of is dat in België wel zo?frank schreef:Ik denk ook dat het iemand zal zijn die nog een eitje te pellen heeft met Victor en hem probeert te raken via Jenny.
Dat is dan hetzelfde als hier... Hier kan dat ook, maar eigenlijk niemand doet dat. Maar goed, misschien is Jenny ook wel een uitzonderingAmber schreef:Je kan dat laten opnemen in het telefoonboek, maar 'k denk dat de meeste mensen dat niet doen.
Tegenwoordig staat dat op Internet hé.Amber schreef:Je kan dat laten opnemen in het telefoonboek, maar 'k denk dat de meeste mensen dat niet doen.
Dat moest ik nu daarstraks ineens ook denken se, misschien heeft die Niel wel iets te maken met heel die affaire... En dan de betekenis van die robijn toen victor die ging laten schatten zei die juwelier dat dat soms ook wel in verband gebracht wordt met moord...robmolle schreef:K had het enkele dagen geleden al in een het Victortopic gezet dat het hele gedoe rond Jenny met de moord op Neil te maken kon hebben. Begon ze er vandaag toch niet zelf over zeker?
Goed dat ze dat nog eens oprakelen na al die tijd, maar mss is het wel omdat dit met de huidige Jenny-verhaallijn te maken heeft!
We zullen zien
Ja robijn was toch het teken van passie, maar ook ook de kleur had een betekenis, bloed, moord. en die robijn had jenny gekregen. dan is de link snel gelegdImanieke schreef:Dat moest ik nu daarstraks ineens ook denken se, misschien heeft die Niel wel iets te maken met heel die affaire... En dan de betekenis van die robijn toen victor die ging laten schatten zei die juwelier dat dat soms ook wel in verband gebracht wordt met moord...robmolle schreef:K had het enkele dagen geleden al in een het Victortopic gezet dat het hele gedoe rond Jenny met de moord op Neil te maken kon hebben. Begon ze er vandaag toch niet zelf over zeker?
Goed dat ze dat nog eens oprakelen na al die tijd, maar mss is het wel omdat dit met de huidige Jenny-verhaallijn te maken heeft!
We zullen zien