Studeren zal ie wel niet meer doen want Joerie is intussen toch al zo'n 3 jaar afgestudeerd en t was een schoolkameraad van hem.
Huisman misschien? Voor zijn moeder zorgen en leven van het ongetwijfeld hoge weduwepensioen dat ze krijgt? Of de levensverzekering die na de dood van zijn vader waarschijnlijk uitgekeerd werd, opsouperen? t Zijn maar gedachten.frank schreef:Moest me vandaag nu wel ns afvragen wat die Maarten nu eigenlijk doet van werk buiten rondrijden met de Mercedes of thuis te zitten spelen op z'n PlayStation.
Studeren zal ie wel niet meer doen want Joerie is intussen toch al zo'n 3 jaar afgestudeerd en t was een schoolkameraad van hem.
is die eigenlijk ooit wel afgestudeerd?Bij mijn weten zat ie op unif, maar is hij dan halsoverkop naar spanje (?) vertrokken. volgens mij is hij nooit afgestudeerd hoor. (ookal omdat criminologie 4 jaar studeren is dacht ik en zo lang heeft hij zeker niet gestudeerd...).frank schreef:Moest me vandaag nu wel ns afvragen wat die Maarten nu eigenlijk doet van werk buiten rondrijden met de Mercedes of thuis te zitten spelen op z'n PlayStation.
Enkel daarvoor ?satine schreef:En die stiekeme blikken altijd, hij doet mij soms wel eens aan Gollum uit LOTR denken, ik verwacht altijd dat hij Eva ineens gaat vastgrabbelen om haar dan in haar oor te hijgen: 'Oooh, My Precious......'
Dat is een zwaar affront aan 't adres van diegene die Gollem vertolkte.satine schreef:Samen pakjes maken in de zetel *Brrrrrr*![]()
En die stiekeme blikken altijd, hij doet mij soms wel eens aan Gollum uit LOTR denken, ik verwacht altijd dat hij Eva ineens gaat vastgrabbelen om haar dan in haar oor te hijgen: 'Oooh, My Precious......'