Studeren zal ie wel niet meer doen want Joerie is intussen toch al zo'n 3 jaar afgestudeerd en t was een schoolkameraad van hem.
Maarten
-
frank
- Poster rang 4

Moest me vandaag nu wel ns afvragen wat die Maarten nu eigenlijk doet van werk buiten rondrijden met de Mercedes of thuis te zitten spelen op z'n PlayStation. 
Studeren zal ie wel niet meer doen want Joerie is intussen toch al zo'n 3 jaar afgestudeerd en t was een schoolkameraad van hem.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Huisman misschien? Voor zijn moeder zorgen en leven van het ongetwijfeld hoge weduwepensioen dat ze krijgt? Of de levensverzekering die na de dood van zijn vader waarschijnlijk uitgekeerd werd, opsouperen? t Zijn maar gedachten.frank schreef:Moest me vandaag nu wel ns afvragen wat die Maarten nu eigenlijk doet van werk buiten rondrijden met de Mercedes of thuis te zitten spelen op z'n PlayStation.
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
-
koetje36
- Poster rang 1

-
Mindy
- Nog geen rang
is die eigenlijk ooit wel afgestudeerd?Bij mijn weten zat ie op unif, maar is hij dan halsoverkop naar spanje (?) vertrokken. volgens mij is hij nooit afgestudeerd hoor. (ookal omdat criminologie 4 jaar studeren is dacht ik en zo lang heeft hij zeker niet gestudeerd...).frank schreef:Moest me vandaag nu wel ns afvragen wat die Maarten nu eigenlijk doet van werk buiten rondrijden met de Mercedes of thuis te zitten spelen op z'n PlayStation.
Dus misschien zit maarten nog aan de unif? of hij doctoreert?
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
-
frank
- Poster rang 4

Enkel daarvoor ?satine schreef:En die stiekeme blikken altijd, hij doet mij soms wel eens aan Gollum uit LOTR denken, ik verwacht altijd dat hij Eva ineens gaat vastgrabbelen om haar dan in haar oor te hijgen: 'Oooh, My Precious......'
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
-
Rieka
- x 435
Dat is een zwaar affront aan 't adres van diegene die Gollem vertolkte.satine schreef:Samen pakjes maken in de zetel *Brrrrrr*![]()
En die stiekeme blikken altijd, hij doet mij soms wel eens aan Gollum uit LOTR denken, ik verwacht altijd dat hij Eva ineens gaat vastgrabbelen om haar dan in haar oor te hijgen: 'Oooh, My Precious......'
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1746
- Contacteer:
-
frank
- Poster rang 4

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26