Witse

Gesloten
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

koetje36 schreef:heel goeie aflevering. Ik meen ergens gelezen te hebben dat Roel Vanderstukken in Witse ging meedoen. Hij was toch zo een wit manneke vant parket. Wel en in witse is er elke week wel iemand dood dan zou het wel eens kunnen dat we hem meer zien. En ik zou er dan niet van verschieten dat hij een lief voor Sam wordt.
Mja de manier waarop ze naar mekaar keken zegt al genoeg
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Hum Gisteren een beetje teleurgesteld, sorry Witse, twas niet goed!
Van Zodra ik die ducatie bij die procureur zag staan wist ik hoe de vork in de steel zat...

<Volgende keer beter.... :roll:
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Mette Marit schreef:Hum Gisteren een beetje teleurgesteld, sorry Witse, twas niet goed!
Van Zodra ik die ducatie bij die procureur zag staan wist ik hoe de vork in de steel zat...

<Volgende keer beter.... :roll:
Ja, moet je daarin bijtreden. Had toch ook snel door hoe het allemaal in elkaar zat en vond dit toch wel de minste aflevering tot nu toe van dit seizoen... Zeker dan in vergelijking met de aflevering van de week ervoor, die ik echt supergoe vond en die van dat verdwenen jongetje was ook best goe... Hopelijk nu zondag weer een aflevering die mij meer kan boeien...
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Zeer goede aflevering alweer doe zo voort Witse en trek u niets aan van de kritiek die hier gespuwd wordt :!:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

'k heb de aflevering van zondag opgenomen, maar nog steeds niet gezien.

het verwondert mij altijd dat niet iedereen al binnen de 10 minuten weet wie het gedaan heeft, ingewikkelde plots zijn we bij Witse toch nog niet echt tegengekomen.
Wat niet wegneemt dat ik het toch wel een genietbaar programma vind, maar da's meer uit sympathie voor de acteurs denk ik :wink:
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

satine schreef:'k heb de aflevering van zondag opgenomen, maar nog steeds niet gezien.

het verwondert mij altijd dat niet iedereen al binnen de 10 minuten weet wie het gedaan heeft, ingewikkelde plots zijn we bij Witse toch nog niet echt tegengekomen.
Wat niet wegneemt dat ik het toch wel een genietbaar programma vind, maar da's meer uit sympathie voor de acteurs denk ik :wink:
Witse is ook stukken geloofwaardiger dan Flikken !!

Zelfs al eens bevestigd door een echte Flik
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

frank schreef:
Gertj3 schreef:
satine schreef:'k heb de aflevering van zondag opgenomen, maar nog steeds niet gezien.

Witse is ook stukken geloofwaardiger dan Flikken !!

Zelfs al eens bevestigd door een echte Flik
maar da's ook de pest met de cholera vergelijken hé. ;)
In Witse wordt er wel goed geacteerd, maar de verhaaltjes zijn meestal wel iets te mager/cliché/voorspelbaar.
Tis de waarheid
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

De plot van de aflevering van zondag: over die brouwerij vond ik ook anders niet echt zo simpel en moet toegeven dat ik totaal niet zag aankomen wie er achterzat...
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

robmolle schreef:De plot van de aflevering van zondag: over die brouwerij vond ik ook anders niet echt zo simpel en moet toegeven dat ik totaal niet zag aankomen wie er achterzat...
Inderdaad en grappig toen Witse telefoon kreeg van de Flipper :P
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ik vond Witse ondermaats, zondag ll.. willen die de soap-toer opgaan misschien?
Er hangt electriciteit in de lucht tussen Witse en Sam, en dat is ongeveer het enige wat een beetje spannend was... :cry:
0 x
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Is Witse in elkaar geslagen ofzo?
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Neen. Hij is niet in elkaar geslagen, maar op het einde van de vorige aflevering toen hij ontdekte wie er achter de moord op die leraar zat, rende hij achter de daderes aan toen die hem had opgesloten en hij ontsnapte... Er volgde ook een achtervolging met de wagen. Die vrouw keerde plots haar wagen op en knalde recht tegen die van Witse, vandaar dus dat hij in het ziekenhuis lag in deze aflevering. Was wel leuk om Sam en Van Deun hiermee op de voorgrond te zien.

Volgende week is t trouwens de voorlopig laatste aflevering, want de laatste 4 of 5 afleveringen zullen we wrs maar vanaf januari zien... Wat er in de plaats komt weet ik niet... (Sportman/Sportvrouw van het jaar verkiezing zal er wel eens tussenzitten zeker?)
0 x
Powerzorro
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Powerzorro »

oma schreef:Ik vond Witse ondermaats, zondag ll.. willen die de soap-toer opgaan misschien?
Er hangt electriciteit in de lucht tussen Witse en Sam, en dat is ongeveer het enige wat een beetje spannend was... :cry:
Ik vind dit seizoen echt het sterkste van allemaal, echt elke aflevering blijft goed.

Wie mij ook keer op keer aangenaam verrast is Marc Stroobants die de rol van Rudy Dams vertolkt. Ik vind hem echt geknipt voor dat soort rol, die hij zich met verve en ontzettend veel 'naturel' eigen maakt.

Afbeelding
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Tot nu toe was er één aflevering die ik toch een stukje minder vond... En dat was aflevering 5: The Connection.

De aflevering die ik tot nu toe het sterkste vond was de 2de aflevering rond die groepsverkrachtingen...

En de laatste 2 afleveringen van een seizoen zijn meestal ook erg leuk... (het gif in die yoghurtpotjes, de zaak met die tipgever, die zaak waar Witse zelf beschuldigd wordt...)

En k moet tegen ik mis Dimi geen moment... K ben blij dat Sam er is en k vind Sam & Witse eigenlijk leuker om samen te zijn. Al blijft Dimi natuurlijk wel een leuk personago hoor... :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Powerzorro schreef:
oma schreef:Ik vond Witse ondermaats, zondag ll.. willen die de soap-toer opgaan misschien?
Ik vind dit seizoen echt het sterkste van allemaal, echt elke aflevering blijft goed.

Wie mij ook keer op keer aangenaam verrast is Marc Stroobants die de rol van Rudy Dams vertolkt. Ik vind hem echt geknipt voor dat soort rol, die hij zich met verve en ontzettend veel 'naturel' eigen maakt.

Afbeelding
ik vind Witse niet echt een slecht programma, maar ik kijk meer uit sympathie voor de acteurs dan voor de spanning - gisteren was het ook al meteen duidelijk wie het gedaan had - en dan vraag ik mij af of andere mensen dat dan niet doorhebben. :wink:
dus ik vind het zeker niet een 'sterke' reeks - maar de vertolkingen zijn goed, en idd, ook die van 'Rudy Dams' :D

maar electriciteit tussen Witse en Sam? :shock:
heet dat tegenwoordig zo als je goed met iemand kan opschieten?
bij ons is 'electriciteit' iets anders hoor! :wink:
0 x
Gesloten