Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4
Zeg doe eens normaal met uw roepen.achiel schreef:wat is daar nu luguber aan, het programma is vele maanden van tevoren opgenomen en dre is een PERSONAGE en nolle een ACTEUR. Dus er is helemaal niks luguber aan. Dat in den tijd met dutroux dat noem je luguber. Niet het feit dat een brief aankomt in een FICTIEVE serie!!!!

Toch normaal dat het (ongewild) macaber overkomt als er plots een brief toekomt van een personage waarvan de acteur pas overleden is ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Nog geen rang
Hier loopt iemand vreselijk gefrustreerd rond me dunkt, uit al je vorige posts op te maken.achiel schreef:wat is daar nu luguber aan, het programma is vele maanden van tevoren opgenomen en dre is een PERSONAGE en nolle een ACTEUR. Dus er is helemaal niks luguber aan. Dat in den tijd met dutroux dat noem je luguber. Niet het feit dat een brief aankomt in een FICTIEVE serie!!!!
Wij weten ook wel dat het fictief is, he. Je moet toch toegeven dat het een ongelukkig toeval was dat het Dré-verhaal juist nu wordt opgerakeld; ik denk dat iedereen daar moest aan denken toen gisteren over die brief werd gesproken.
En die Dutroux-opmerking is zeer ongepast!
Laatst gewijzigd door Essa op wo 11 okt 2006, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
- Nog geen rang
Ja inderdaad, is een ongelukkig toeval dat net nu Nolle pas overleden is het Dré verhaal terug opgerakeld wordt... Hoelang is Jenny al niet terug en zit Dré al niet in Zuid-Frankrijk. Inderdaad is al maanden van op voorhand opgenomen, waardoor ze het niet konden heropnemen, maar moest toch ook aan Nolle denken toen gisteren Jenny die brief kreeg...
En sommige opmerkingen van Achiel zijn inderdaad niet erg gepast...
Tuurlijk kunnen wij het onderscheid maken tussen Nolle & Dré, en tuurlijk is het fictief, maar je denkt toch even na wanneer hij ter sprake komt. Net zoals ik aan Donald denk ik, wanneer Tom De Decker ter sprake komt...
En sommige opmerkingen van Achiel zijn inderdaad niet erg gepast...
Tuurlijk kunnen wij het onderscheid maken tussen Nolle & Dré, en tuurlijk is het fictief, maar je denkt toch even na wanneer hij ter sprake komt. Net zoals ik aan Donald denk ik, wanneer Tom De Decker ter sprake komt...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vond het toch ook behoorlijk akelig hoor! Brrr...Nicolaske schreef:Ik moest eigenlijk heel erg lachen toen ik dat aan de telefoon hoorde, het deed mij denken aan goedkope horrorfilmssisken schreef:dat was gewoon kweetnie hoe griezeligfrank schreef:Bgint toch wel bizar te worden met die rare telefoontjes.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..