Thuisdag 2006 28 MEI 2006
-
robmolle
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Sylvieke!
- Nog geen rang
-
Marijan
- x 435
-
robmolle
- Nog geen rang
Wij zijn eerst gaan aanschuiven bij Frank,Simonne,Mo & Aisha stonden vrij snel in die rij, en hebben dus denk ik een kwartierke moeten wachten, maar die rij groeide wel enorm snel aan.
Daarna zijn we nog snel bij Erik,Ann & Marianne gaan aanschuiven, want stond inderdaad niet zo een lange rij.
Toen we die hadden gezien was er denk ik nog een 5 tal minuten over en zijn dan nog bij Femke,Nancy,Eva & Mathilde gaan staan in de rij, en kort daarop hebben ze die rij gesloten... Dus was net op tijd.
Bij Sofie,Martine,Sam & Werner stond er idd een grote rij, zoniet de grootste...
Daarna zijn we nog snel bij Erik,Ann & Marianne gaan aanschuiven, want stond inderdaad niet zo een lange rij.
Toen we die hadden gezien was er denk ik nog een 5 tal minuten over en zijn dan nog bij Femke,Nancy,Eva & Mathilde gaan staan in de rij, en kort daarop hebben ze die rij gesloten... Dus was net op tijd.
Bij Sofie,Martine,Sam & Werner stond er idd een grote rij, zoniet de grootste...
0 x
-
koetje36
- Poster rang 1

Wij zijn eey was ecrst gaan aanschuiven bij Femke, eva, mathilde en Nancy. Daarna zijn we nog gaan aanschuiven bij Rosa, waldek en Kasper. Normaal moest Jenny er ook zitten maar die was er niet. Weet iemand waarom?
En het was inderdaad zo dat de langste rij bij Werner, Martine, Sam en Sofie was. Dat zag ik niet zitten om in die rij te gaan staan.
En het was inderdaad zo dat de langste rij bij Werner, Martine, Sam en Sofie was. Dat zag ik niet zitten om in die rij te gaan staan.
0 x
-
evelien
- Nog geen rang
Naart schijnt was Janine bisschops ziek!koetje36 schreef:Wij zijn eey was ecrst gaan aanschuiven bij Femke, eva, mathilde en Nancy. Daarna zijn we nog gaan aanschuiven bij Rosa, waldek en Kasper. Normaal moest Jenny er ook zitten maar die was er niet. Weet iemand waarom?
0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos
-
JB
- Nog geen rang
-
Marieke
- Nog geen rang
weet je wat ik leuk zou vinden dat ze eens echte viptickets voor de thuisdag zouden geven, ni zo van die tickets waar je gewoon mee naar de thuisdag mag en evezntueel naar de thuisstudio's maar tickets waarmee je echt achter de schermen van de thuisdag mag en je dus ni moet aanschuiven om je favoriete acteurs en actrices te zien
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
sisken
- Poster rang 2

en wat zat er nog meer in?JB schreef:Het verassingspakket vond ik wel leuk, wel spijtig dat ik voor de Thuiskalender al vroeger had gespaard mja. De Thuiswedstrijd was ook wel leuk, je moest bijv. een (nep)koe melken en andere.
De winnaar(s) worden nog op de hoogte gebracht en kunnen een dag op de Thuisset winnen. Wel cool.
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.