Thuisdag 2006 28 MEI 2006

Gesloten
thuisfreak
x 435

Thuisdag 2006 28 MEI 2006

Bericht door thuisfreak »

Hallo iedereen gisteren avond keek ik naar tv en polts kwam aisha op het scherm en zo een liedje en toen bleekt het dat het over de thuisdag ging en heb mijn mama dadelijk de telefoon nummer laten op schrijven de THUISDAG is OP 28 MEI 2006 groeten thuisfreak
0 x
JB
Nog geen rang

Bericht door JB »

En op de site vind je ook al alle info erover: http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ndex.shtml .
Veel Thuisdagplezier allemaal! :P
0 x
LoreWittemans
Nog geen rang

Bericht door LoreWittemans »

JB schreef:En op de site vind je ook al alle info erover: http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ndex.shtml .
Veel Thuisdagplezier allemaal! :P
En wat ne foto dat ze erbij gezet hebben! :lol: :P Ze zijn precies nog allemaal in feeststemming van 10 jaar thuis.
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'

Rosa: Werkt ma moeder...
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

LoreWittemans schreef: En wat ne foto dat ze erbij gezet hebben! :lol: :P Ze zijn precies nog allemaal in feeststemming van 10 jaar thuis.
:lol: die foto is idd hilarisch
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
JB
Nog geen rang

Bericht door JB »

Vind ik ook. :P
Wie gaat er dit jaar allemaal gaan?
0 x
Katja*
Nog geen rang

Bericht door Katja* »

Ikke & Sterre gaan voor het eerst naar de Thuisdag dit jaar :D
Ik ben benieuwd wat dat met die kalender precies is 8)
0 x
LoreWittemans
Nog geen rang

Katja* schreef:Ikke & Sterre gaan voor het eerst naar de Thuisdag dit jaar :D
Ik ben dees jaar ook van de partij! :) En die kalender, mss zit die binnenkort in een of andere krant of boekske.
0 x

Sylvieke!
Nog geen rang

Bericht door Sylvieke! »

JB schreef:Vind ik ook. :P
Wie gaat er dit jaar allemaal gaan?
Ik vond het vorig jaar echt heel plezant , dus dit jaar ga ik opnieuw ! :)
0 x
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

ik ga ook den eerste dag was precies snel uitverkocht, want een aantal dagen geleden maakten ze nog reclame voor beide thuisdagen (nl 27 en 28 mei)en nu ineens alleen nog maar vorr de 28ste
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
xenium
Nog geen rang

Bericht door xenium »

Ik kan spijtig genoeg ni gaan, de dag daarop beginnen mijn examens al....
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Mijn ma gaat (maar ik niet).
0 x
JB
Nog geen rang

Bericht door JB »

marieke schreef:ik ga ook den eerste dag was precies snel uitverkocht, want een aantal dagen geleden maakten ze nog reclame voor beide thuisdagen (nl 27 en 28 mei)en nu ineens alleen nog maar vorr de 28ste
Zijn er dan altijd al twee Thuisdagen geweest? :( :oops: :P
0 x
evelien
Nog geen rang

Bericht door evelien »

Da filmke van Aisha die het thuislied zingt... prachtig :D ( :roll: )
En just een ander filmke gezien met Frank en Simonneke die thuisdag aankondigen :wink:
0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos
JB
Nog geen rang

Bericht door JB »

Ik heb enkel maar het filmpje van Marianne en Jenny gezien, waarin Marianne haar optut voor de Thuisdag. Allemaal leuk natuurlijk maar vrijdag hebben we toch al het eerste feest. Een dubbelaflevering van de 2000ste aflevering Thuis. Er is in de Dag Allemaal alvast een artikel over te vinden.
0 x
LoreWittemans
Nog geen rang

Katja* schreef:Ikke & Sterre gaan voor het eerst naar de Thuisdag dit jaar :D
Het reglement staat alvast online op de site vant nieuwsblad:
Spaarreglement voor de Thuis-verjaardagkalender

De lezersactie loopt in Het Nieuwsblad, De Gentenaar en Het Volk van vrijdag 28 april 2006 tot en met donderdag 4 mei 2006. Wie deelneemt aan deze actie verklaart zich akkoord met dit reglement en met elke beslissing van VUM nv.

Artikel 1. Organisatie
De organisatie berust bij VUM nv, Gossetlaan 30, 1702 Groot-Bijgaarden. Toezicht op het reglement gebeurt door gerechtsdeurwaarder Ronnie De Ceuster, Mertens en Torfsstraat 7, 2018 Antwerpen, tegen wiens beslissing geen verhaal bestaat. Hierover worden geen briefwisseling of telefoongesprekken gevoerd. VUM nv kan op elk ogenblik wijzigingen aanbrengen aan het reglement, door melding in Het Nieuwsblad, De Gentenaar en Het Volk. VUM nv kan de persoonsgegevens opnemen in haar bestand om de deelnemers op de hoogte te houden van latere acties die hen zouden kunnen interesseren. Wenst hij dit niet, kan hij dit laten weten op bovenvermeld adres. Behoudens verzet van de lezer kan VUM nv deze gegevens ook doorgeven aan derden met interessante informatie voor de lezer.

Artikel 2. Modaliteiten
De spaaractie start op vrijdag 28 april 2006 en eindigt op donderdag 4 mei 2006.
De kalender kan worden afgehaald door afgifte van de volledig ingevulde spaarkaart met 6 spaarpunten bij Standaard Boekhandel. De spaarpunten verschijnen elke dag van vrijdag 28 april 2006 tot en met donderdag 4 mei 2006 in Het Nieuwsblad/De Gentenaar en Het Volk.
De aanbieding is geldig zolang de voorraad strekt. Er is geen aankoopverplichting. De spaarpunten mogen nagetekend worden. Alle andere vormen van reproductie zijn verboden. Een spaarkaart kan bekomen worden op de sites www. nieuwsblad.be en http://www.hetvolk.be of op schriftelijke aanvraag bij VUM nv, Thuis-verjaardagkalender, Gossetlaan 30, 1702 Groot-Bijgaarden, mits bijvoeging van een aan zichzelf geadresseerde en voldoende gefrankeerde omslag.

Artikel 3. Algemeen
Het volledige reglement is te verkrijgen op schriftelijke aanvraag gericht aan VUM nv, reglement Thuis-verjaardagkalender, Gossetlaan 30, 1702 Groot-Bijgaarden, en wordt ook afgedrukt in Het Nieuwsblad, De Gentenaar en Het Volk van 21 april en 28 april 2006.

Artikel 4. Geschillen
Door aan deze actie deel te nemen aanvaardt de deelnemer/deelneemster het reglement, evenals elke beslissing die de organisatoren of de gerechtsdeurwaarder zouden moeten treffen. Elke poging tot fraude wordt bestraft met onmiddellijke uitsluiting van de deelnemer. Druk-, spel en zet- of andere fouten kunnen niet in geroepen worden als grond voor welke verplichting dan ook vanwege VUM nv.
19/04/2006
0 x

Gesloten