net op het nieuws een reportagetje gezien over de Thuisdag vandaag
't was natuurlijk weer typisch wie ze interviewden: de twee "babes" Lien Van De Kelder en Patsy Van der Meeren, de excuus-allochtoon - sorry voor het lelijke woord - Noureddine Farihi en "publiekslieveling" Pol Goossen
er doen ook nog andere mensen mee he!!
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
johan1969 schreef:Die dubbele aflevering die ze vertonen, is dat die van volgende vrijdag ?
Misschien is het die andere dubbele aflevering (van enige tijd geleden) die ze herhalen,...
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
sisken schreef:net op het nieuws een reportagetje gezien over de Thuisdag vandaag
't was natuurlijk weer typisch wie ze interviewden: de twee "babes" Lien Van De Kelder en Patsy Van der Meeren, de excuus-allochtoon - sorry voor het lelijke woord - Noureddine Farihi en "publiekslieveling" Pol Goossen
Bij ons interviewden ze vandaag Femke, Nancy, Eva, Frank ook wel, ma toch anderen ook ze!
sisken schreef:net op het nieuws een reportagetje gezien over de Thuisdag vandaag
Bij ons interviewden ze vandaag Femke, Nancy, Eva, Frank ook wel, ma toch anderen ook ze!
Bij ons vertoning 10.00 : Frank,Sofie,Martine en Simonne.
Bij ons vertoning 10.00 : Frank,Sofie,Martine en Simonne.
Bij die van 12.45u: Marie en Leontien, Marianne, Nancy, Cois en Frank (en een beetje Femke) En ook nog Mathilde!
Ik krijg altijd ongevraagd nieuwsbrieven van Het Nieuwsblad die ik nooit lees, maar vandaag was er iets tss over de Thuisdag die de meeste misschien wel zal interesseren.
frank schreef:Ik krijg altijd ongevraagd nieuwsbrieven van Het Nieuwsblad die ik nooit lees, maar vandaag was er iets tss over de Thuisdag die de meeste misschien wel zal interesseren.
k stel me nu de vraag hoeveel je moest betalen voor een handtekening of kreeg je die gratis ?
Ik verschiet er altijd van op F.A.C.T.S. dat ze tot €20 vragen voor een handtekening van één of andere acteur.
puur uit interesse want het moet al geleden zijn van toen ik nog een klein manneke was dat ik nog ergens aangeschoven heb voor een handtekening en gezien m'n lengte is dat al heel lang geleden.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
sisken schreef:vorig jaar was dat helemaal gratis hoor, je moest alleen maar lang genoeg wachten in de rij
maar ik weet dat ze op conventies etc. soms echt wel hoge prijzen durven vragen
Thuis valt gelukkig niet in die categorie
maar een Thuisdag is in wezen ook een conventie hé.
allez, zoveel verschil met pakweg een X-Files-convention is er niet qua aanpak. Als je dan nog moet reserveren voor de Thuisdag zal je wellicht ook moeten betalen zeker ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.