Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik vind het bovendien ook erg lomp hoe Eric en Martine gisteren weer op haar reageerden... Bij Aisha is alles vergeten en vergeven, maar op Femke blijven ze boos... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Christel schreef:Ik vind het bovendien ook erg lomp hoe Eric en Martine gisteren weer op haar reageerden... Bij Aisha is alles vergeten en vergeven, maar op Femke blijven ze boos... :?
Daar heb je groot gelijk in. Aisha heeft nog samen met Sofie aan de drugs gezeten en der dan nog eens bij gedeald.
Dat heeft Femke zelfs nooit gedaan. ze heeft Sofie alleen maar willen helpen. (ma dat wou Aisha ook hé). Maar geen een van de twee heeft iets gezegd en bij de ene wordt dat al beter vergeven dan bij de ander. In de ogen van de Bastiaans is Femke een misdadigster.
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

toffe fotootjes gezien op de éénsite. Ik hoop at het wat word tussen fem en wim 8)
0 x
Afbeelding
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Femke met Wim. ola! K geeft haar groot gelijk.
Sam beloofd haar dat hij in het vervolg voor haar zal opkomen en wanneer er dan iets gebeurt dan keert hij weer zoals de wind.
K ben benieuwd hoe da verder gaat aflopen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

'k vind het toch allemaal snel gaan hoor!
ok, Sam is nooit mijn favo personage geweest, maar ga maar eens direct tegen je ouders in, als je zus daar ligt te zieltogen na een harststilstand - 't was toen toch ook niet direct de juiste moment om te zeggen 'Nee, ik heb voor Femke gekozen!' :roll:

en ik had toch graag gezien dat Femke eerst schoon schip had gemaakt met Sam, dit is niet haar stijl, vind ik :(
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

satine schreef:'k vind het toch allemaal snel gaan hoor!
ok, Sam is nooit mijn favo personage geweest, maar ga maar eens direct tegen je ouders in, als je zus daar ligt te zieltogen na een harststilstand - 't was toen toch ook niet direct de juiste moment om te zeggen 'Nee, ik heb voor Femke gekozen!' :roll:

en ik had toch graag gezien dat Femke eerst schoon schip had gemaakt met Sam, dit is niet haar stijl, vind ik :(
daar he je wel gelijk in maar ikk vond dat sam niet zo mocht roepen tegen Femke. en eigenlijk kon hij wel tegen zijn ouders ingegaan zijn door gewoon Femke te laten blijven. zij heeft wel als enige direct gereageerd door de 100 te bellen. de rest stond er maar wat paniekerig bij en wat krijgt ze er weer voor: een hoop verwijten naar haar hoofd geslingerd. Dat is niet echt proper hé van de familie bastiaans en zeker niet van Sam.
Oke het kan nu wel zijn dat hij uitlvoog tegen Femke door de situatie. maar dan vind ik dat hij vanuit het ziekenhuis wel eens naar Femke had kunnen bellen.
Met andere woorden: ze was weer eens vergeten en Sam koos weer eens voor de zoveelste keer de kant van zijn familie.
Laatst gewijzigd door koetje36 op do 25 mei 2006, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik denk dat je dat pas kan beoordelen als je eigen zus/broer/lief (noem maar op) ligt dood te gaan - weet jij zeker hoe je dan zal reageren?
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

ja, das wel zo. ik zou niet weten hoe zou reageren en ik hoop dat ik nooit in zo een situatie terechtkom.
Maar het lag er toch vingerdik op hé. Eerst de grote verzoening en dan wa beloftes die sam Femke deed.
en dan gebeurt er weer wat en dan krijg je terug de grote ommezwaai.
Het ene moment was Femke weer alles voor sam en het andere was ze een blok aan zijn been, de zondebok. Want dat kan die familie goed. Zelf doen ze niks verkeerd, het is altijd iemand anders schuld.

en ja ze moesten toch een aanleiding hebben om femke bij Wim te brengen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

koetje36 schreef: en ja ze moesten toch een aanleiding hebben om femke bij Wim te brengen.
inderdaad, daar zal het allemaal wel rond draaien, maar toch vind ik dit enorm snel gaan, en totaal niet bij Femke passen - daar blijf ik bij.

EDIT: waarschijnlijk zal dat fleske wijn er ook wel voor iets tussenzitten! :wink:
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

satine schreef:
koetje36 schreef: en ja ze moesten toch een aanleiding hebben om femke bij Wim te brengen.
inderdaad, daar zal het allemaal wel rond draaien, maar toch vind ik dit enorm snel gaan, en totaal niet bij Femke passen - daar blijf ik bij.
we zullen wel zien zeker hoe het verder afloopt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

koetje36 schreef:
satine schreef:
hoe het verder loopt, lijkt mij vrij duidelijk, vraag mij alleen af welke rol Femke dan nog krijgt - ik hoop dat ze er niet uigaat! :?
als er een jong iemand uitgaat, dan liever één van de Bastiaens-kindjes! :x
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

satine schreef:
koetje36 schreef:
satine schreef:
hoe het verder loopt, lijkt mij vrij duidelijk, vraag mij alleen af welke rol Femke dan nog krijgt - ik hoop dat ze er niet uigaat! :?
als er een jong iemand uitgaat, dan liever één van de Bastiaens-kindjes! :x
groot gelijk. Femke moet blijven. da Sam der maar uitgaat. k ben niet echt een fan. (niets tegen de acteur hé maar ik vind zijn personnage een verwaand nest)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik lees hier in een ander topic dat femke in een 'verbeteringsgesticht' heeft gezeten - heb ik iets gemist dan? :?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik herinner mij het feit dat femke zei dat ze niet zo'n leuke jeugd gehad heeft, en wim heeft het woord 'gesticht' of 'instelling' laten vallen, maar of femke daar ook een tijd heeft doorgebracht, dat heb ik niet gehoord
(wat niet wil zeggen dat het niet gezegd is)
heeft iemand het wel gehoord?
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Heb dat ook niet gehoord van dat gesticht hoor ;)

Femke zal wel moeten blijven samenwerken met Sam in Baguet. Kan ook nog leuk worden :D
0 x
Gesloten