Femke De Grote (Vanya Wellens)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
-
- Poster rang 1
Daar heb je groot gelijk in. Aisha heeft nog samen met Sofie aan de drugs gezeten en der dan nog eens bij gedeald.Christel schreef:Ik vind het bovendien ook erg lomp hoe Eric en Martine gisteren weer op haar reageerden... Bij Aisha is alles vergeten en vergeven, maar op Femke blijven ze boos...
Dat heeft Femke zelfs nooit gedaan. ze heeft Sofie alleen maar willen helpen. (ma dat wou Aisha ook hé). Maar geen een van de twee heeft iets gezegd en bij de ene wordt dat al beter vergeven dan bij de ander. In de ogen van de Bastiaans is Femke een misdadigster.
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1
-
- Poster rang 1
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
'k vind het toch allemaal snel gaan hoor!
ok, Sam is nooit mijn favo personage geweest, maar ga maar eens direct tegen je ouders in, als je zus daar ligt te zieltogen na een harststilstand - 't was toen toch ook niet direct de juiste moment om te zeggen 'Nee, ik heb voor Femke gekozen!'
en ik had toch graag gezien dat Femke eerst schoon schip had gemaakt met Sam, dit is niet haar stijl, vind ik
ok, Sam is nooit mijn favo personage geweest, maar ga maar eens direct tegen je ouders in, als je zus daar ligt te zieltogen na een harststilstand - 't was toen toch ook niet direct de juiste moment om te zeggen 'Nee, ik heb voor Femke gekozen!'

en ik had toch graag gezien dat Femke eerst schoon schip had gemaakt met Sam, dit is niet haar stijl, vind ik

0 x
-
- Poster rang 1
daar he je wel gelijk in maar ikk vond dat sam niet zo mocht roepen tegen Femke. en eigenlijk kon hij wel tegen zijn ouders ingegaan zijn door gewoon Femke te laten blijven. zij heeft wel als enige direct gereageerd door de 100 te bellen. de rest stond er maar wat paniekerig bij en wat krijgt ze er weer voor: een hoop verwijten naar haar hoofd geslingerd. Dat is niet echt proper hé van de familie bastiaans en zeker niet van Sam.satine schreef:'k vind het toch allemaal snel gaan hoor!
ok, Sam is nooit mijn favo personage geweest, maar ga maar eens direct tegen je ouders in, als je zus daar ligt te zieltogen na een harststilstand - 't was toen toch ook niet direct de juiste moment om te zeggen 'Nee, ik heb voor Femke gekozen!'![]()
Oke het kan nu wel zijn dat hij uitlvoog tegen Femke door de situatie. maar dan vind ik dat hij vanuit het ziekenhuis wel eens naar Femke had kunnen bellen.
Met andere woorden: ze was weer eens vergeten en Sam koos weer eens voor de zoveelste keer de kant van zijn familie.
Laatst gewijzigd door koetje36 op do 25 mei 2006, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 1
ja, das wel zo. ik zou niet weten hoe zou reageren en ik hoop dat ik nooit in zo een situatie terechtkom.
Maar het lag er toch vingerdik op hé. Eerst de grote verzoening en dan wa beloftes die sam Femke deed.
en dan gebeurt er weer wat en dan krijg je terug de grote ommezwaai.
Het ene moment was Femke weer alles voor sam en het andere was ze een blok aan zijn been, de zondebok. Want dat kan die familie goed. Zelf doen ze niks verkeerd, het is altijd iemand anders schuld.
en ja ze moesten toch een aanleiding hebben om femke bij Wim te brengen.
Maar het lag er toch vingerdik op hé. Eerst de grote verzoening en dan wa beloftes die sam Femke deed.
en dan gebeurt er weer wat en dan krijg je terug de grote ommezwaai.
Het ene moment was Femke weer alles voor sam en het andere was ze een blok aan zijn been, de zondebok. Want dat kan die familie goed. Zelf doen ze niks verkeerd, het is altijd iemand anders schuld.
en ja ze moesten toch een aanleiding hebben om femke bij Wim te brengen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
inderdaad, daar zal het allemaal wel rond draaien, maar toch vind ik dit enorm snel gaan, en totaal niet bij Femke passen - daar blijf ik bij.koetje36 schreef: en ja ze moesten toch een aanleiding hebben om femke bij Wim te brengen.
EDIT: waarschijnlijk zal dat fleske wijn er ook wel voor iets tussenzitten!

0 x
-
- Poster rang 1
we zullen wel zien zeker hoe het verder afloopt.satine schreef:inderdaad, daar zal het allemaal wel rond draaien, maar toch vind ik dit enorm snel gaan, en totaal niet bij Femke passen - daar blijf ik bij.koetje36 schreef: en ja ze moesten toch een aanleiding hebben om femke bij Wim te brengen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
hoe het verder loopt, lijkt mij vrij duidelijk, vraag mij alleen af welke rol Femke dan nog krijgt - ik hoop dat ze er niet uigaat!koetje36 schreef:we zullen wel zien zeker hoe het verder afloopt.satine schreef:inderdaad, daar zal het allemaal wel rond draaien, maar toch vind ik dit enorm snel gaan, en totaal niet bij Femke passen - daar blijf ik bij.koetje36 schreef: en ja ze moesten toch een aanleiding hebben om femke bij Wim te brengen.

als er een jong iemand uitgaat, dan liever één van de Bastiaens-kindjes!

0 x
-
- Poster rang 1
groot gelijk. Femke moet blijven. da Sam der maar uitgaat. k ben niet echt een fan. (niets tegen de acteur hé maar ik vind zijn personnage een verwaand nest)satine schreef:hoe het verder loopt, lijkt mij vrij duidelijk, vraag mij alleen af welke rol Femke dan nog krijgt - ik hoop dat ze er niet uigaat!koetje36 schreef:we zullen wel zien zeker hoe het verder afloopt.satine schreef:inderdaad, daar zal het allemaal wel rond draaien, maar toch vind ik dit enorm snel gaan, en totaal niet bij Femke passen - daar blijf ik bij.koetje36 schreef: en ja ze moesten toch een aanleiding hebben om femke bij Wim te brengen.![]()
als er een jong iemand uitgaat, dan liever één van de Bastiaens-kindjes!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567