Ik zou het niet weten of ze dit jaar terug interviewt, maar ik denk niet dat je met haar op de foto kan! Ik heb ze nadien toch niet gezien ?! Je kan wel met alle acteurs/actrices een foto nemen .. 't Is wel een tijdje in de rij staan, maar dat heb ik er toch voor overthuisfreak schreef:hallo sylvieke interviewt Evy gruyaert dit jaar de thuis acteurs ook heb ik ook de kans om met haaar op de foto te staan laat aub iets weten vandaag of morgen groeten steven
Thuisdag 2006 28 MEI 2006
-
Sylvieke!
- Nog geen rang
Re: Thuisdag 2006 28 MEI 2006
0 x
-
LoreWittemans
- Nog geen rang
Nee, geen Evy dit jaar en ook geen Saartje, maar wel Anja Daems!Katja* schreef:Mss interviewt Saartje Vandendriessche wel dit jaar ipv Evy
Op zaterdag zijn er twee vertoningen voorzien: om 12.45 uur en 15.30 uur. Op zondag zijn er drie vertoningen: om 10.00 uur, 12.45 uur en 15.30 uur. Na elke vertoning interviewt Anja Daems, bekend van Radio 2 en van De Notenclub, enkele acteurs over hun rol in de reeks. Daarna is er een signeersessie waarop je enkele van je favoriete acteurs kan ontmoeten.
Het ticket voor de Thuis-dag geldt de hele dag ook als toegangsbewijs voor de Zoo. Je kan meedoen aan een Thuis-zoektocht, waarmee een exclusieve prijs te winnen valt. Elke deelnemer ontvangt daarenboven een verrassingspakket bij het verlaten van de Zoo.
Wat is inbegrepen:
1. toegang tot de exclusieve avant-première op het voorziene uur (vestiaire in de Koning Elisabethzaal is gratis én verplicht)
2. toegang tot de signeersessie die aansluit bij de vertoning
3. toegang tot de Antwerpse Zoo, binnen de gewone openingsuren.
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
- Luc
- Poster rang 4

Inderdaad. http://www.nieuwsblad.be/wedstrijden/in ... ameid=2816Katja* schreef:Bij het Nieuwsblad zijn tickets voor de Thuisdag te winnen.
0 x
-
Essa
- Nog geen rang
1000 dan nog!Luc schreef:Inderdaad. http://www.nieuwsblad.be/wedstrijden/in ... ameid=2816Katja* schreef:Bij het Nieuwsblad zijn tickets voor de Thuisdag te winnen.
Ze geraken er precies niet vanaf
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
elzelmoros
- Nog geen rang
lies schreef:Zonet mail gekregen dat ik gewonnen heb!Mijn mama is heel tevreden want ik had meegedaan voor haar omdat ik toch moet blokken!
Sinds gisteren is er ook een dagelijkse wedstrijd op Radio 2 en je wint niet alleen tickets voor de thuisdag maar ook een etentje met enkele thuisacteurs...
De vraag van vandaag :
Waarom kan Robert (vader van Maarten) geen Donor zijn voor Nand ?
0 x
-
thuisfreak
- x 435
Thuisdag 2006 28 MEI 2006
Hallo elezelmoros stelen ze morgen ook zo een vraag en rond hoelaat stellen ze die vraag
groeten steven
0 x
-
LoreWittemans
- Nog geen rang
Info over die wedstrijd is terug te vinden op de site van radio 2.thuisfreak schreef:Hallo elezelmoros stelen ze morgen ook zo een vraag en rond hoelaat stellen ze die vraaggroeten steven
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
-
elzelmoros
- Nog geen rang
thuisfreak schreef:Hallo elezelmoros stelen ze morgen ook zo een vraag en rond hoelaat stellen ze die vraaggroeten steven
Het fragment staat op de radio 2 site en de vraag werd gisteren rond 11H gesteld...maar het kan eigenlijk op elk tijdstip tijdens de uitzending (10h->12h).
Succes iedereen en tot zaterdag of zondag
0 x
-
elzelmoros
- Nog geen rang
-
koetje36
- Poster rang 1

proficiat!elzelmoros schreef:De vraag van vandaag :
Hoeveel was de schadevergoeding die Leontien van Marie eiste ifv het ongeval van Louiske ?
ps Ik heb daarnet gewonnen op Radio 2, ik mag dus naar de thuisdag, naar de set en gaan eten met de crew.........Yieah !
Thx Radio 2 en Christel Van Dyck
![]()
![]()
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Leuk!elzelmoros schreef:De vraag van vandaag :
Hoeveel was de schadevergoeding die Leontien van Marie eiste ifv het ongeval van Louiske ?
ps Ik heb daarnet gewonnen op Radio 2, ik mag dus naar de thuisdag, naar de set en gaan eten met de crew.........Yieah !
Thx Radio 2 en Christel Van Dyck
![]()
![]()
0 x