Werner

Gesloten
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Dit had ik niet zien aankomen.
Ik vind dat Werner er niet al te erg van aangedaan was precies.
Valerie was niet meteen mijn favoriete personage, maar ik zie Ann Ceurvels wel graag bezig. Spijtig
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
LoreWittemans
Nog geen rang

Bericht door LoreWittemans »

Essa schreef:Dit had ik niet zien aankomen.
Ik vind dat Werner er niet al te erg van aangedaan was precies.
Valerie was niet meteen mijn favoriete personage, maar ik zie Ann Ceurvels wel graag bezig. Spijtig
Twas bij wijze van spreken bijna tussen de soep en de patatten dat het tragische nieuws werd meegedeeld. Ik zag Ann graag spelen als Valerie en vond haar het beste passen bij Werner. Benieuwd wat de ikhaalmijndochterteruguitAustraliëverhaallijn gaat zijn.
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'

Rosa: Werkt ma moeder...
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Ik vond Ann Ceurvels super in Thuis ! Maar ja nu is ze te zien in Wittekerke dat maakt véél goed :D
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Sofie Fanneke schreef:Ik vond Ann Ceurvels super in Thuis ! Maar ja nu is ze te zien in Wittekerke dat maakt véél goed :D
Ik vind het rolletje in Wittekerke haar niet echt goed afgaan,
voor mij was ze top in Windkracht 10 :wink:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Devilex schreef:
Sofie Fanneke schreef:Ik vond Ann Ceurvels super in Thuis ! Maar ja nu is ze te zien in Wittekerke dat maakt véél goed :D
Ik vind het rolletje in Wittekerke haar niet echt goed afgaan,
voor mij was ze top in Windkracht 10 :wink:
Ik vond haar magnifiek in "Niet voor publicatie".
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

De afgelopen week was ze nog met zwarte (Bonnie)pruik te bewonderen in de herhaling van Hof van Assisen. Valerie behoorde niet tot mijn favoriete personages maar echt irriteren deed ze nu ook niet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dit gezegd zijnde, zullen we dan nu terug ontopic gaan? :D

:ontopic:
0 x
lies
Nog geen rang

Bericht door lies »

Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom Werner uiteindelijk toch aandrong bij Eva om te blijven. Ik vond het een pijnlijke situatie en de spanning was ook duidelijk merkbaar, vooral met Martine erbij.
0 x
In this world of shit, baby you are it
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lies schreef:Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom Werner uiteindelijk toch aandrong bij Eva om te blijven. Ik vond het een pijnlijke situatie en de spanning was ook duidelijk merkbaar, vooral met Martine erbij.
Inderdaad, dat snap ik ook niet zo goed.. :? Wat heeft Eva er bovendien mee te maken dat Valerie dood is e.d.? Net zoals Werner zelf al zei; ze heeft alleen maar vervelende ervaringen gehad met de fam.Vinck. Bovendien heeft ze met Werner ook niet zoveel meer te maken sinds haar vertrek.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ze willen ons laten geloven dat Eva weer bij Werner zal gaan of omgekeerd:dat Werner weer Eva zal aan de haak slaan?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christel schreef:
lies schreef:Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom Werner uiteindelijk toch aandrong bij Eva om te blijven. Ik vond het een pijnlijke situatie en de spanning was ook duidelijk merkbaar, vooral met Martine erbij.
Inderdaad, dat snap ik ook niet zo goed.. :? Wat heeft Eva er bovendien mee te maken dat Valerie dood is e.d.? Net zoals Werner zelf al zei; ze heeft alleen maar vervelende ervaringen gehad met de fam.Vinck. Bovendien heeft ze met Werner ook niet zoveel meer te maken sinds haar vertrek.
Tenzij Nandje de zoon van Werner is natuurlijk ...
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Devilex schreef:voor mij was ze top in Windkracht 10 :wink:
niet in Diamant ? :lol:
Luc schreef:De afgelopen week was ze nog met zwarte (Bonnie)pruik te bewonderen in de herhaling van Hof van Assisen. Valerie behoorde niet tot mijn favoriete personages maar echt irriteren deed ze nu ook niet.
Hof van Assisen, dat was pas een slechte serie. :?
Maar enfin, Ann Ceurvels stoort me niet echt, maar ze krijgt wel telkens dezelfde rol eigenlijk.

en nu terug ontopic ;)
johan1969 schreef:Tenzij Nandje de zoon van Werner is natuurlijk ...
Maar dat was vorig seizoen al bewezen dat dat niet zo was. Zou me verwonderen moest dat nu nog veranderen.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
evelien
Nog geen rang

Bericht door evelien »

Ewel, ik vond dat Werner zich toch maar koeltjes gedroeg tegenover het slechte nieuws!
0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

evelien schreef:Ewel, ik vond dat Werner zich toch maar koeltjes gedroeg tegenover het slechte nieuws!
Jongen heeft ook al veel meegemaakt. Het is al een tijdje geleden dat hij Valerie gezien heeft. Vraag is in hoeverre hij nog veel met haar in gedachten zat.

Maar het zou ook kunnen liggen aan de acteerprestaties van Peter Van Asbroeck die het gevoel niet kon overbrengen... maar hoe durf ik daar maar aan te denken eigenlijk in het geval van een steracteur als Peter :D ?

(Hof Van Assisen is inderdaad niet meteen de beste VRT-serie ooit, maar Leo Madder en Jef Demedts maken toch wat goed :wink: )
0 x
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Luc schreef:De afgelopen week was ze nog met zwarte (Bonnie)pruik te bewonderen in de herhaling van Hof van Assisen. Valerie behoorde niet tot mijn favoriete personages maar echt irriteren deed ze nu ook niet.

Dat heb ik ook gezien :wink:
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
Gesloten