Werner
-
- Nog geen rang
Dit had ik niet zien aankomen.
Ik vind dat Werner er niet al te erg van aangedaan was precies.
Valerie was niet meteen mijn favoriete personage, maar ik zie Ann Ceurvels wel graag bezig. Spijtig
Valerie was niet meteen mijn favoriete personage, maar ik zie Ann Ceurvels wel graag bezig. Spijtig
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
- Nog geen rang
Twas bij wijze van spreken bijna tussen de soep en de patatten dat het tragische nieuws werd meegedeeld. Ik zag Ann graag spelen als Valerie en vond haar het beste passen bij Werner. Benieuwd wat de ikhaalmijndochterteruguitAustraliëverhaallijn gaat zijn.Essa schreef:Dit had ik niet zien aankomen.
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
-
- x 435
-
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, dat snap ik ook niet zo goed..lies schreef:Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom Werner uiteindelijk toch aandrong bij Eva om te blijven. Ik vond het een pijnlijke situatie en de spanning was ook duidelijk merkbaar, vooral met Martine erbij.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tenzij Nandje de zoon van Werner is natuurlijk ...Christel schreef:Inderdaad, dat snap ik ook niet zo goed..lies schreef:Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom Werner uiteindelijk toch aandrong bij Eva om te blijven. Ik vond het een pijnlijke situatie en de spanning was ook duidelijk merkbaar, vooral met Martine erbij.Wat heeft Eva er bovendien mee te maken dat Valerie dood is e.d.? Net zoals Werner zelf al zei; ze heeft alleen maar vervelende ervaringen gehad met de fam.Vinck. Bovendien heeft ze met Werner ook niet zoveel meer te maken sinds haar vertrek.
0 x
-
- Poster rang 4
niet in Diamant ?Devilex schreef:voor mij was ze top in Windkracht 10

Hof van Assisen, dat was pas een slechte serie.Luc schreef:De afgelopen week was ze nog met zwarte (Bonnie)pruik te bewonderen in de herhaling van Hof van Assisen. Valerie behoorde niet tot mijn favoriete personages maar echt irriteren deed ze nu ook niet.

Maar enfin, Ann Ceurvels stoort me niet echt, maar ze krijgt wel telkens dezelfde rol eigenlijk.
en nu terug ontopic

Maar dat was vorig seizoen al bewezen dat dat niet zo was. Zou me verwonderen moest dat nu nog veranderen.johan1969 schreef:Tenzij Nandje de zoon van Werner is natuurlijk ...
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Luc
- Poster rang 4
Jongen heeft ook al veel meegemaakt. Het is al een tijdje geleden dat hij Valerie gezien heeft. Vraag is in hoeverre hij nog veel met haar in gedachten zat.evelien schreef:Ewel, ik vond dat Werner zich toch maar koeltjes gedroeg tegenover het slechte nieuws!
Maar het zou ook kunnen liggen aan de acteerprestaties van Peter Van Asbroeck die het gevoel niet kon overbrengen... maar hoe durf ik daar maar aan te denken eigenlijk in het geval van een steracteur als Peter

(Hof Van Assisen is inderdaad niet meteen de beste VRT-serie ooit, maar Leo Madder en Jef Demedts maken toch wat goed

0 x
-
- Nog geen rang
Luc schreef:De afgelopen week was ze nog met zwarte (Bonnie)pruik te bewonderen in de herhaling van Hof van Assisen. Valerie behoorde niet tot mijn favoriete personages maar echt irriteren deed ze nu ook niet.
Dat heb ik ook gezien

0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!