Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Groot gelijk Luc.

Marie gaat weer af en Luc gaat met de pluimen lopen. Leontien staat natuurlijk 100% achter Luc.

Die uitslag van Lowieke zal toch niet zo onschuldig blijken volgens mij.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Luc schreef:En vandaag kon je ook al van kilometer's ver rieken dat Luc er wel in zou slagen om de klanten te overhalen. Marie gaat echt wel af de laatste tijd :D

toen die De Meyer zei dat hij blij was met zijn 'fikse korting', had ik al het gevoel dat er iets niet klopte, 5% op de aankoopprijs van een appartement is natuurlijk wel een aardige som, als je dat kado krijgt, maar een 'upgrade' én 15 % korting.......
Dat had Marie ook wel kunnen fiksen aan die voorwaarden, denk ik!
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

satine schreef:
Luc schreef:En vandaag kon je ook al van kilometer's ver rieken dat Luc er wel in zou slagen om de klanten te overhalen. Marie gaat echt wel af de laatste tijd :D

toen die De Meyer zei dat hij blij was met zijn 'fikse korting', had ik al het gevoel dat er iets niet klopte, 5% op de aankoopprijs van een appartement is natuurlijk wel een aardige som, als je dat kado krijgt, maar een 'upgrade' én 15 % korting.......
Dat had Marie ook wel kunnen fiksen aan die voorwaarden, denk ik!
Waarschijnlijk wel, maar ik bedoelde dat je het al van ver zag aankomen dat Luc wel tot een akkoord zou komen en dat Leontien dat weer goed ging vinden (ondanks de slechte onderhandeling van Luc).
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

hoedat ze er nog niet aan gedacht hebben om dokter Vandeputte terug in te schakelen voor Lowietje z'n oog. :)

enfin, Marie kan nu eens aan den lijve ondervinden hoe haar vader zich al die tijd gevoeld heeft toen ze blind was.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

frank schreef:hoedat ze er nog niet aan gedacht hebben om dokter Vandeputte terug in te schakelen voor Lowietje z'n oog. :)

enfin, Marie kan nu eens aan den lijve ondervinden hoe haar vader zich al die tijd gevoeld heeft toen ze blind was.
Komaan frank, Marie was niet stomdronken toen het gebeurde he, dit kan je niet met elkaar vergelijken vind ik.

oké, hoe ze Jean-Pierre toen behandelde vond ik er toen ook dik over (toen ze nog blind was), maar wat er met Lowieke gebeurd is, had evengoed kunnen gebeuren met Leontien of Luc vlak naast het speeltuig.
(als ze daar tenminste de tijd voor hadden gemaakt) :roll:

en misschien is Marie hier juist zo overstuur omdat ze zelf weet wat het is om blind te zijn?
dàt heeft ze alvast wél ondervonden! :(
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

satine schreef:Komaan frank, Marie was niet stomdronken toen het gebeurde he, dit kan je niet met elkaar vergelijken vind ik.

oké, hoe ze Jean-Pierre toen behandelde vond ik er toen ook dik over
(toen ze nog blind was), maar wat er met Lowieke gebeurd is, had evengoed kunnen gebeuren met Leontien of Luc vlak naast het speeltuig.
(als ze daar tenminste de tijd voor hadden gemaakt) :roll:

en misschien is Marie hier juist zo overstuur omdat ze zelf weet wat het is om blind te zijn?
dàt heeft ze alvast wél ondervonden! :(
hewel, dat wilde ik dus zeggen. 8) hoe Leontien nu Marie behandeld vind ik ook niet kunnen zunne. :) Zoals vrijdag toen die zei dat Marie toch alleen maar meer koffie zette en dus niet zo'n groot verlies is was het er ook wel wat over. :D
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik vraag me af of ze Marie dezelfde weg gaan laten opgaan als haar vaders. Er stond daar toch al een fles, dacht ik.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En er stond ook een rare Duitse serie op.

Heeft ze niets beters te doen ?
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

Marie ziet maar uit 1 oog is gisteren gebleken. Volgens mij mis je dan toch dieptezicht om bv achter het stuur te zitten.
0 x
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

zara schreef:Marie ziet maar uit 1 oog is gisteren gebleken. Volgens mij mis je dan toch dieptezicht om bv achter het stuur te zitten.
Er zijn ook heel wat aanwijzingen ivm diepte die je met 1 oog waarneemt, dus dat zal waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.
0 x
i feel almost everything
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ze kan natuurlijk niet alsmaar zitten klagen in een soap, maar het is wel een feit dat na haar geslaagde operatie Marie als herboren door het leven stapte alsof er niks scheelde met haar zicht en dat is ook niet waar, hadden ze af en toe misschien iets over mogen zeggen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik zie Marie niet graag zo ongelukkig en onverzorgd.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Cois bracht bijna een traan in mijn oog vandaag, hoe hij zo Marie probeerde (en het lukte nog ook :D ) op te beuren...

'k begon zelfs spontaan te lachen met zijn smeekbede voor de deur met zijn "oh zo lekkere kaffeekoeken" :lol:

alle Cois en Marie-scènes vandaag: een mooi moment 8)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Mirreke
Nog geen rang

Bericht door Mirreke »

Ja, die scene van gisteren samen met Cois was supermelig maar wel een hele mooie vond ik :D
0 x
Sing Polly Wolly Doodle All Day :love:
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:
sisken schreef:Cois bracht bijna een traan in mijn oog vandaag, hoe hij zo Marie probeerde (en het lukte nog ook :D ) op te beuren...

'k begon zelfs spontaan te lachen met zijn smeekbede voor de deur met zijn "oh zo lekkere kaffeekoeken" :lol:

alle Cois en Marie-scènes vandaag: een mooi moment 8)
Jazeker, hip hip hoera voor de Cois-Marie scènes!!!
:dance:
Inderdaad! Cois is wel echt een schatje (om in Marie's termen te blijven :wink: ) vind ik :love: Angele boft maar met haar "beer"! :D
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie