Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Luc schreef:En vandaag kon je ook al van kilometer's ver rieken dat Luc er wel in zou slagen om de klanten te overhalen. Marie gaat echt wel af de laatste tijd
toen die De Meyer zei dat hij blij was met zijn 'fikse korting', had ik al het gevoel dat er iets niet klopte, 5% op de aankoopprijs van een appartement is natuurlijk wel een aardige som, als je dat kado krijgt, maar een 'upgrade' én 15 % korting.......
Dat had Marie ook wel kunnen fiksen aan die voorwaarden, denk ik!
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Waarschijnlijk wel, maar ik bedoelde dat je het al van ver zag aankomen dat Luc wel tot een akkoord zou komen en dat Leontien dat weer goed ging vinden (ondanks de slechte onderhandeling van Luc).satine schreef:Luc schreef:En vandaag kon je ook al van kilometer's ver rieken dat Luc er wel in zou slagen om de klanten te overhalen. Marie gaat echt wel af de laatste tijd
toen die De Meyer zei dat hij blij was met zijn 'fikse korting', had ik al het gevoel dat er iets niet klopte, 5% op de aankoopprijs van een appartement is natuurlijk wel een aardige som, als je dat kado krijgt, maar een 'upgrade' én 15 % korting.......
Dat had Marie ook wel kunnen fiksen aan die voorwaarden, denk ik!
0 x
-
frank
- Poster rang 4

- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Komaan frank, Marie was niet stomdronken toen het gebeurde he, dit kan je niet met elkaar vergelijken vind ik.frank schreef:hoedat ze er nog niet aan gedacht hebben om dokter Vandeputte terug in te schakelen voor Lowietje z'n oog.![]()
enfin, Marie kan nu eens aan den lijve ondervinden hoe haar vader zich al die tijd gevoeld heeft toen ze blind was.
oké, hoe ze Jean-Pierre toen behandelde vond ik er toen ook dik over (toen ze nog blind was), maar wat er met Lowieke gebeurd is, had evengoed kunnen gebeuren met Leontien of Luc vlak naast het speeltuig.
(als ze daar tenminste de tijd voor hadden gemaakt)
en misschien is Marie hier juist zo overstuur omdat ze zelf weet wat het is om blind te zijn?
dàt heeft ze alvast wél ondervonden!
0 x
-
frank
- Poster rang 4

hewel, dat wilde ik dus zeggen.satine schreef:Komaan frank, Marie was niet stomdronken toen het gebeurde he, dit kan je niet met elkaar vergelijken vind ik.
oké, hoe ze Jean-Pierre toen behandelde vond ik er toen ook dik over (toen ze nog blind was), maar wat er met Lowieke gebeurd is, had evengoed kunnen gebeuren met Leontien of Luc vlak naast het speeltuig.
(als ze daar tenminste de tijd voor hadden gemaakt)
en misschien is Marie hier juist zo overstuur omdat ze zelf weet wat het is om blind te zijn?
dàt heeft ze alvast wél ondervonden!
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Pearl
- Poster rang 1

- Luc
- Poster rang 4

-
sisken
- Poster rang 2

Cois bracht bijna een traan in mijn oog vandaag, hoe hij zo Marie probeerde (en het lukte nog ook
) op te beuren...
'k begon zelfs spontaan te lachen met zijn smeekbede voor de deur met zijn "oh zo lekkere kaffeekoeken"
alle Cois en Marie-scènes vandaag: een mooi moment
'k begon zelfs spontaan te lachen met zijn smeekbede voor de deur met zijn "oh zo lekkere kaffeekoeken"
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Cois is wel echt een schatje (om in Marie's termen te blijvenoma schreef:Jazeker, hip hip hoera voor de Cois-Marie scènes!!!sisken schreef:Cois bracht bijna een traan in mijn oog vandaag, hoe hij zo Marie probeerde (en het lukte nog ook) op te beuren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..