familie Fierens

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

t gaat er ook om dat Walter kan incalculeren dat hij z'n kuisvrouw een tijdje zal moeten missen door haar zwangerschap. Als ze dat direct vertelde zou dat geen probleem zijn en zou hij haar kunnen aannemen en kan hij rustig zien voor een andere kuisvrouw voor tijdens haar zwangerschapsverlof.
Nu is ie niet op de hoogte en kan hij ervan uitgaan dat ze hem nog van die dingen kan lappen. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Schitterend gewoon, die scène gisteren tussen Mariannen en Nancy!! En wat een schort zeg!! Iets met ups en downs...

Nancy haar gedoe met Marianne doet me op de één of andere manier aan Felicienne denken...
0 x
tomorrow is another day...
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Nancy haar muzieksmaak: eerst Dana Winner in het Zuid-Afrikaans en dan Maaaamaaa :? (wel toepasselijk toen) :D
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Nonkel Tuur die met Eddy gaat praten >> daar zie ik toch wel naar uit. 8)

En Renzo was weer ns super vandaag. :D
0 x
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Eddy demonstreerde trouwens maandag hoe je het *niet* moet aanpakken tijdens een sollicitatie. :mrgreen:
Anderen zwart maken enzo. :) Maar blijkbaar zijn ze echt wel wanhopig bij Vercammen dat ze niet eens andere kandidaten laten komen.
0 x
Be there at ten.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

frank schreef:Eddy demonstreerde trouwens maandag hoe je het *niet* moet aanpakken tijdens een sollicitatie. :mrgreen:
Anderen zwart maken enzo. :) Maar blijkbaar zijn ze echt wel wanhopig bij Vercammen dat ze niet eens andere kandidaten laten komen.
Hij kwam heel overtuigend over en wou die job echt wel en dat is heel belangrijk bij een sollicitatie. Overtuiging en attitude worden vaak heel hoog ingeschat bij zo'n gesprekken. Nu anderen zwart maken, zou ik ook wel niet doen.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Luc schreef:
frank schreef:Eddy demonstreerde trouwens maandag hoe je het *niet* moet aanpakken tijdens een sollicitatie. :mrgreen:
Hij kwam heel overtuigend over en wou die job echt wel en dat is heel belangrijk bij een sollicitatie. Overtuiging en attitude worden vaak heel hoog ingeschat bij zo'n gesprekken. Nu anderen zwart maken, zou ik ook wel niet doen.
Da's natuurlijk wel waar dat ie overtuigend overkwam. :) Maar dat zwart maken van iemand anders >> de regel is dat je dan eigenlijk veel meer zegt over jezelf dan over die ander. :)
0 x
Be there at ten.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Maar het is wel realistisch, er zijn mensen van dat slag die die namen geven. Dan is Femke nog normaal. Vraag me wel af waar ze haar inspiratie haalde voor Renzo :)
0 x
Xenia
Nog geen rang

Bericht door Xenia »

weet er iemand welke 2namen Nancy voor haar baby heeft
0 x
Het leven kan alleen achterwaarts begrepen worden, maar het moet voorwaarts worden geleefd..
Xenia
Nog geen rang

Bericht door Xenia »

kdacht dat het britney en paris waren maar kben blijkbaar verkeerd
0 x
Het leven kan alleen achterwaarts begrepen worden, maar het moet voorwaarts worden geleefd..
wolkje
x 435

Bericht door wolkje »

als het een jongen wordt, zou het een Tommy zijn (gelijk Tom Boonen) :wink:
0 x
tomatje
Nog geen rang

Bericht door tomatje »

Hoe komt het dat renzo nu opeens geen geld meer heeft?

Eerst ging hij zijn geld gewoon geven aan femke, maar femke wilde alleen maar lenen... en nu heeft hij geen geld meer over, want tzit al in baget.
0 x
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

tomatje schreef:Hoe komt het dat renzo nu opeens geen geld meer heeft?

Eerst ging hij zijn geld gewoon geven aan femke, maar femke wilde alleen maar lenen... en nu heeft hij geen geld meer over, want tzit al in baget.
Misschien zorgt het kwijtspelen van trouwe klant Werner een rol en zijn zijn inkomsten serieus gedaald. Maar inderdaad gewoon om een laptop te kopen geld komen terugvragen vind ik ook niet echt realistisch,... :)
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

2000 € is nochtans geen kleindgeld.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Een laptop hoeft geen 2000 euro te kosten toch? Voor minder kun je ook al behoorlijk goede laptops kopen dacht ik toch. Maar hoe dan ook, als je kijkt hoeveel hij Femke en Sam "zomaar even" geleend heeft dan vind ik dit ook nogal raar hoor... En de jointjes van Werner zullen dat verschil ook niet goedmaken lijkt me. :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten