Nu is ie niet op de hoogte en kan hij ervan uitgaan dat ze hem nog van die dingen kan lappen.

Hij kwam heel overtuigend over en wou die job echt wel en dat is heel belangrijk bij een sollicitatie. Overtuiging en attitude worden vaak heel hoog ingeschat bij zo'n gesprekken. Nu anderen zwart maken, zou ik ook wel niet doen.frank schreef:Eddy demonstreerde trouwens maandag hoe je het *niet* moet aanpakken tijdens een sollicitatie.![]()
Anderen zwart maken enzo.Maar blijkbaar zijn ze echt wel wanhopig bij Vercammen dat ze niet eens andere kandidaten laten komen.
Da's natuurlijk wel waar dat ie overtuigend overkwam.Luc schreef:Hij kwam heel overtuigend over en wou die job echt wel en dat is heel belangrijk bij een sollicitatie. Overtuiging en attitude worden vaak heel hoog ingeschat bij zo'n gesprekken. Nu anderen zwart maken, zou ik ook wel niet doen.frank schreef:Eddy demonstreerde trouwens maandag hoe je het *niet* moet aanpakken tijdens een sollicitatie.![]()
Anderen zwart maken enzo.Maar blijkbaar zijn ze echt wel wanhopig bij Vercammen dat ze niet eens andere kandidaten laten komen.
Misschien zorgt het kwijtspelen van trouwe klant Werner een rol en zijn zijn inkomsten serieus gedaald. Maar inderdaad gewoon om een laptop te kopen geld komen terugvragen vind ik ook niet echt realistisch,...tomatje schreef:Hoe komt het dat renzo nu opeens geen geld meer heeft?
Eerst ging hij zijn geld gewoon geven aan femke, maar femke wilde alleen maar lenen... en nu heeft hij geen geld meer over, want tzit al in baget.