Vandaag zijn de eerste beelden vrijgegeven van het nieuwe seizoen:
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/thuis/tra ... n-gezicht/
Het gaat nu wel snel. Nog 2 en halve week en dan begint seizoen 32 van Thuis. Ik ben het meest benieuwd naar wie nou de verkrachter is. Beelden ziet er wel veelbelovend uit. Verder ben ik benieuwd wat seizoen 32 allemaal in petto heeft.
Ik ben trouwens wel een beetje ongerust of Christine wel in de reeks blijft en of zij de aanval van de verkrachter overleefd. Daphne is niet verschenen in één van de filmpjes die Thuis over ik verhuis en ik neem mee. Dara zat er ook niet in, maar is onlangs samen met Kobe in een tiktok filmpje verschenen. Maar ik weet dat het natuurlijk niets zegt. Maar aangezien er in de loop van het vorige seizoen na Cedric geen ander vast personages uit de serie geschreven.
Volgende week komen de eerste spoilers en dan zullen we het meer weten. Ik ben erg benieuwd.
Seizoen 32
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 56
Seizoen 32
0 x