Katrien Streuvels (Griet Boels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Blijkbaar is ze niet van plan om de Withoeve snel te verlaten. Ze windt liever iedereen rond haar vinger.
Of haar versie van de feiten de juiste is, of die van Cody, dat zal nog moeten blijken, maar ik vertrouw haar in ieder geval niet verder dan ik haar zie.
Ik hoop dat ze Vinces hoofd niet op hol brengt om hem daarna keihard te laten vallen, maar dat zou uiteraard wel haar imago van lieve, onschuldige ex schaden.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1539

Bericht door heidiw »

De geraffineerde slechterik.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

Ik heb zo het gevoel dat ze stenen kan doen vechten en dat ze een spoor van gebroken harten gaat achterlaten.
Apart gevalletje.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1059

Bericht door Tiboko »

Ik vind er eigenlijk weinig boeiends aan, aan dit nieuw personage dat zogezegd alle mannen harten op hol brengt. Nu is 't nog even wachten op Sunny zeker om ook zijn kans te wagen ??

Begrijp ook niet goed wat Tom & co hiermee te zien hebben, een geschil over al dan niet terecht ontslag komt toch niet voor een gewone rechtbank, dat is toch iets voor arbeidsrechtbanken of zo :denk:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: vr 12 dec 2025, 12:20 dat is toch iets voor arbeidsrechtbanken of zo
zou kunnen. Maar ik denk dat er meer aan de knikker is. Hij had het al eens vluchtig over voorgaande gebeurtenissen die Katrien kon gebruiken. En ze zal er blijkbaar niet voor terugdeinzen, zoals ze al liet uitschijnen.
Maar verder inderdaad: vlak en grijs personage, brengt niks verfrissends toe aan de afleveringen. Enkel stoken en vervelende situaties creëren.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1699
x 2625

Bericht door satine »

daffy duck schreef: di 16 dec 2025, 08:10 Katrien om zo te manipuleren. Ze had niet eens gezien dat hij bevrijd was van zijn brace. Wat kan haar dat schelen! Maar toch ook wel Rami, niet te snugger als politieagent om dit niet door te hebben.
Katrien liet hem ook zonder boe of bah staan waar hij stond, toen bleek dat Rami haar niet kon geven wat zij wou.
Ben benieuwd hoe lang ze haar spelletjes nog kan spelen vooraleer ze het bij iedereen verbrod heeft.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 182
x 561

Bericht door Kiki_Dee »

Ze weet heel goed waarmee ze bezig is en velen lopen er eerst met open ogen in.
Het arme onschuldige slachtoffer.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 962
x 1539

Bericht door heidiw »

Ding Dong The Witch Is Dead.... of is het nog te vroeg om blij te zijn dat ze weg is :denk:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1401
x 1768
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: vr 26 dec 2025, 17:31 of is het nog te vroeg om blij te zijn dat ze weg is
denk het niet...er zat toch precies niet zoveel leven meer in en met de hoeveelheid bloed die aan Simonne haar handen kleefde. Ze had precies op een boerderij een varkentje geslacht! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie