Oude thuisafleveringen op VRT NU
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
bono
- Nog geen rang
Ik ben oude seizoenen van Thuis aan het herbekijken, en ben bij seizoen 8 beland. Van seizoen 8 en 9 heeft de VRT echter vele afleveringen offline gehaald, omwille van de veroordeling van Guy Van Sande, die toen meespeelde als Alex Walters. Heeft er iemand toevallig nog deze afleveringen, en zou me deze online kunnen bezorgen, of wie kent er iemand die mij kan verderhelpen, zodat ik toch de verhaallijnen goed kan blijven volgen?
Laat het me gerust weten indien dit een verkeerede vraag is voor dit forum of indien ik dit op de verkeerde plaats post.
Jonas
Laat het me gerust weten indien dit een verkeerede vraag is voor dit forum of indien ik dit op de verkeerde plaats post.
Jonas
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
oude thuisafleveringen op VRT NU
Jammer dat mijn tips je niet veel hebben opgebracht.
Hopelijk kan iemand anders (hier of elders) je toch nog verder helpen.
Succes!
Hopelijk kan iemand anders (hier of elders) je toch nog verder helpen.
Succes!
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
oude thuisafleveringen op VRT NU
Aangezien ik zowat verslaafd ben geworden aan het haken en dan graag iets heb als achtergrond (soms muziek, een podcast of een tv-programma dat je ook wat kan volgen op gehoor ) ben ik een dik jaar geleden eens begonnen met thuis vanaf het begin (ik heb dat vroeger nooit gezien, behalve hier en daar wat flarden) Ik zit nu in het derde seizoen en "ooooch help!": Telkens die Fernand aan het woord komt moet ik prutsen met het geluid: Wat een irritant personage zeg! Roepen en brullen tegen zijn kinderen, klagen over zijn werk, nog meer roepen en brullen tegen zijn kinderen, zagen over alles wat er van de jeugd is geworden....Ik vraag me af of die acteur nooit last heeft gehad van zijn stembanden. 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Dat zal 't zijn ja! Die acteur combineerde zijn rol in thuis met een rol in kabouter Plop. Vandaar dat hij een luie kabouter moest spelen.
Ook wel erg eigenlijk: De huishoudhulp van Fernand wordt valselijk beschuldigd én meteen ontslagen. Ze gaat bij dokter Dré en vertelt hem openhartig dat ze het leven niet meer zitten.
waarop meneer den doktoor antwoordt: "Zet u erover. En met uw probleem kunt ge eigenlijk niet terecht bij mij"
Uiteindelijk had ze dan nog een mislukte zelfmoordpoging gepleegd.
Ik weet nu wel dat het toen 1999 was en mentale ziektes nog niet zo bespreekbaar waren als nu, maar ik denk ook dat het wel te wijten was dat hij al een oudere dokter van leeftijd was. En volgens mij waren dokters in die tijd toch al ietsje menselijker dan dat, zelfs in diene tijd al.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Ik ben even terug, vooral omdat ik ook naar oude aflevering terug aan het kijken ben, maar ik kan erg veel afleveringen spijtig genoeg niet terug vinden, en dat maakt het nogal moeilijk om alles goed te volgen!
Heeft iemand toegang tot de afleveringen die niet op VRT MAX of Youtube staan? Als je een specifieke lijst met afleveringen wil die ik niet kan vinden, kan ik die ook posten.
Heeft iemand toegang tot de afleveringen die niet op VRT MAX of Youtube staan? Als je een specifieke lijst met afleveringen wil die ik niet kan vinden, kan ik die ook posten.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Is dat toevallig die afleveringen waar Guy Van Sande in speelt? In dat geval is dat normaal dat die afleveringen niet te zien zijn aangezien er een algemene boycot jegens hem geldt en dat omwille voor hetgeen hij uitgestoken heeft.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is wat er hier ook in de beginpost staat, hè? Maar dat waren enkel sommige afleveringen van seizoen 8 en 9.apestaart schreef: za 22 jul 2023, 22:01 Is dat toevallig die afleveringen waar Guy Van Sande in speelt? In dat geval is dat normaal dat die afleveringen niet te zien zijn aangezien er een algemene boycot jegens hem geldt en dat omwille voor hetgeen hij uitgestoken heeft.
Er zijn inmiddels echter veel meer oude afleveringen offline gehaald, ook nog weer extra sinds 2022. Ik dacht omdat deze op VRT-Max zouden staan tegenwoordig en ze deze niet meer (gratis) willen delen op Youtube. Want dat hebben ze eerst jarenlang goed gevonden, op het kanaal van Daniel Lebbing bijvoorbeeld. En op het Throwback Thuis-kanaal hebben ze een tijdlang ook zélf oude seizoenen op Youtube gezet, met zo'n 5 afleveringen per week geloof ik.
Maar nu dus niet meer.
Het resultaat is dat er nog her en der wat losse oude afleveringen te vinden zijn per seizoen, maar overal zijn hele happen uit en het gros valt zo inderdaad niet meer te volgen.
En uit de post van Nicolaske begrijp ik nu dat ze al die missende seizoenen dus ook niet eens allemaal op VRT-Max hebben staan, wat het helemaal zuur maakt dat ze deze - ondanks dat - toch van Youtube af hebben gehaald of hebben laten halen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..