Het grote speculatie-topic voor de seizoensfinale van 23/6!

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Het grote speculatie-topic voor de seizoensfinale van 23/6!

Bericht door GroteThuisfan!!! »

De titel spreekt voor zich! ;)
Nog maar 14 dagen en het is zover!!!
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Re: Het grote speculatie-topic voor de seizoensfinale van 23

Bericht door pnele »

Ik zal maar eens beginnen met wat ik denk dat er nog zal gebeuren naar aanleiding van de seizoensfinale:

- Ann stelt zich naar de buitenwereld beter op en het lijkt alsof ze het co-ouderschap aanvaardt. Maar eigenlijk kan ze het niet meer aan en loopt ze dus (weer) met zelfmoordgedachten rond.

- Julia kruipt vanonder haar schapenvacht en neemt wraak op Waldek en wat later Simonne (evenetueel ook Luc, al zou ik dit wel heel erg wreed vinden van haar. Het kan ook zijn dat hij later aan de beurt is).

- Sam stapt uit De Kabouters en verkoopt haar deel van de aandelen. Frank koopt die op om zo Waldek te treiteren. Op die manier heeft hij ook terug werk en kan hij nog eventjes wachten van op pensioen te gaan.

- Marianne en Leo beleven een wilde avond/nacht

- Ook Eddy en Nancy komen weer dichter bij elkaar

Dit is wat ik ervan denk. Ik ben benieuw naar jullie speculaties :)
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Ik heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren omdat ik heb gelezen dat er iets gaat gebeuren wat NIEMAND verwacht en dat het iets zou zijn wat NIETS te maken heeft met de huidige verhaallijnen :crazy: Of dat waar is weet ik niet, want het kan even goed een melding zijn van de thuis schrijvers om ons op een dwaalspoor te zetten. En zelfs al zou ik dit niet weten, dan zou ik het nog niet weten wat er nog zou kunnen gebeuren mijn ideetjes slapen nog :mrgreen:
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Volgens mij zal Julia Mayra's zwangerschap proberen saboteren. Ze weet maar al te goed dat dat de perfecte manier is om Waldek te raken.

Het zou me ook niet verbazen mocht ze Waldek zelf iets aandoen en dat Frank aanvankelijk de schuld krijgt.

Ik kan me ook een gevecht tussen Dieter en Eddy voorstellen en misschien wel Marianne en Leo die eindelijk kussen. :lol:

Ten slotte denk ik dat ofwel Ann eindelijk aan Judith vertelt wat ze Tom en Karin heeft zien doen, ofwel betrapt Judith haar toekomstige in een stoeipartij met Karin (nadat ze bv. ruzie had met Steven omdat hij te weten is gekomen dat hij een zoon heeft).
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik denk dat Nancy toch weer in de armen van Eddy valt.

Judith erachter komt dat haar Tomtom niet de ideale partner blijkt

Lowie is geslaagd voor zijn examens

Ann zich lijkt neer te leggen bij het co-ouderschap

Ann er achter komt wat haar moeder achter haar rug heeft bekokstoofd
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Frank, Eddy en Junes zijn bezig aan de achtergevel van het doktershuis totdat Waldek en Adil daar ook aankomen en het komt tot het zoveelste handgemeen tussen Waldek en Frank en Judith of Charité of Tom of Marianne of "de kinderen" zal door het gekrakeel ergens een betonblok of stuk dakgoot (moesten die niet vervangen worden cfr. Frank) op hun hoofd krijgen (kunnen ze weer "het ziekenhuis bed" gebruiken volgend seizoen.

Tussen Mayra en Ann zal het ook ontploffen en Sandrine zal het slachtoffer zijn. Misschien loop het kind de straat over en komt er net een auto aan.

Tussen Nancy, Dieter en Eddy gaat het ook ontsporen. Want Nancy die zal op bezoek gaan naar haar beste vriendin Marianne niet wetende dat " haren Eddy" iedere dag bij Frank over de vloer komt en dat huis van Frank ligt toch rechtover het doktershuis denk ik. Ik moest er aan denken toen Nancy zei dat ze "veilig was voor Eddy in de withoeve".
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Flower-Power schreef:Ik heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren omdat ik heb gelezen dat er iets gaat gebeuren wat NIEMAND verwacht en dat het iets zou zijn wat NIETS te maken heeft met de huidige verhaallijnen
Dat klinkt zoals de aankondiging van een "speciale verrassingsact" op de affiche van een festival. Stelregel is dat als het de moeite is, het gegarandeerd met naam en toenaam zal vermeld worden. :yup:
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Superflik Tim is net te weten gekomen dat Julia Cois heeft vermoord in Spanje.Tim en Dieter komen uit,na een lange zoektocht naar Julia op een schijnbaar levensloze Waldek en Mayra.Heeft Julia ze vergiftigd?Heeft Ann Mayra iets aangedaan?Zijn de stoppen bij Frank naar Waldek toe doorgeslagen?Of heeft Marianne haar schoondochter willen vermoorden?.Via Eddy verneemt Nancy dat haar schoonzoon destijds Eddy wel degelijk heeft aangezet om met de camionette te saboteren.Wanneer ze Femke en hem erover aanspreekt wordt Peter witheet van woede en gaat op zoek naar Eddy.Wanneer Julia eindelijk wordt gevonden is ze gezellig op de koffie met haar koekjes bij Luc,Lowie,Tamara en Bob.Als Tim en Dieter Julia willen oppakken ontstaat er duw en trekwerk,waarna een schot afgaat.Dieter blijkt per ongeluk iemand geraakt te hebben,alleen:wie?
0 x
Dr. Wijnants
Nog geen rang

Bericht door Dr. Wijnants »

RWSBfan schreef:Superflik Tim is net te weten gekomen dat Julia Cois heeft vermoord in Spanje.Tim en Dieter komen uit,na een lange zoektocht naar Julia op een schijnbaar levensloze Waldek en Mayra.Heeft Julia ze vergiftigd?
De grote verhaallijn vorig seizoen was de Zus en Zo clan tegen de Peter en Femke clan, dat werkte want elk personage was er ergens wel in verwikkeld geraakt. Het seizoen nu wordt gekenmerkt door een relatieve leegte, een overgangsperiode en ik merk ook dat er met veel moeite een front Waldek - Mayra gecreëerd wordt, vs al de rest. Dat hebben we al eens gezien in de tijd dat Luc neergeslagen werd, iedereen kon het gedaan hebben. Hetzelfde is nu ook in de maak inderdaad.
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door RWSBfan »

Vermoed dat Frank vrijdag het loodje gaat leggen.Gewoon een gevoel en beetje tussen de regels lezen.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

RWSBfan schreef:Vermoed dat Frank vrijdag het loodje gaat leggen.Gewoon een gevoel en beetje tussen de regels lezen.
Als die speculatie zou waar zijn, (ik zeg niet dat het niet kan!) wil dat zeggen dat Pol Goossens stopt met Thuis, en dan wil ik toch wel een pluim op de hoed steken van alle Thuisacteurs, medewerkers, scenaristen, etc... dat er niemand is, die dit nieuwtje heeft laten lekken!
Ik ben dus zeer benieuwd of je gelijk gaat krijgen...
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

RWSBfan schreef:Vermoed dat Frank vrijdag het loodje gaat leggen.Gewoon een gevoel en beetje tussen de regels lezen.
Ik hoop van niet :nope:

Ik denk wel dat hij serieus in de penarie zal zitten...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

annekeHU schreef:
Als die speculatie zou waar zijn, (ik zeg niet dat het niet kan!) wil dat zeggen dat Pol Goossens stopt met Thuis, en dan wil ik toch wel een pluim op de hoed steken van alle Thuisacteurs, medewerkers, scenaristen, etc... dat er niemand is, die dit nieuwtje heeft laten lekken!
Ik ben dus zeer benieuwd of je gelijk gaat krijgen...
In de tijd dat Smeekens, Bram en Jens de serie verlieten (al dan niet zo dood als een pier) was het ook niet op voorhand geweten maar zou Thuis haar kip (of in Frank zijn geval de haan) met de gouden eieren slachten ?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

martha schreef:In de tijd dat Smeekens, Bram en Jens de serie verlieten (al dan niet zo dood als een pier) was het ook niet op voorhand geweten maar zou Thuis haar kip (of in Frank zijn geval de haan) met de gouden eieren slachten ?
Ik kan verkeerd zijn , maar volgens mij was het bij Jens al weken van te voren geweten... omdat het in alle kranten stond / een item was in het 7-uur Journaal dat Jelle Cleymans ging stoppen met Thuis. Ik weet zelfs dat over dit feit fel gediscussieerd werd, of zoiets nu nog een spoiler is of niet...
Wat niet geweten was, is het feit dat Jens om het leven ging komen bij een verkeersongeval, en dat Paulien de aanrijdende auto bestuurde.
0 x
Gesloten