Vond het nog wel grappig om te zien.
Temptation Island
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Temptation Island
Gisterenavond een primeur : voor het eerst ooit naar het leeghoofdig spektakel Temptation Island én naar Vijf gekeken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Re: Temptation Island
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Temptation Island werd dan ook uitgezonden op Vijf. Om een andere reden zou ik ook niet kijken naar die zender.martha schreef:Dat is wat men noemt pas "een guilty pleasure" programma. Neen, ik kijk niet. Daarvoor ben ik toch een beetje te oud geworden
. Naar Vijf wordt hier wel regelmatig gekeken, het is een wijvenzender voor iets hé, mijn waarde Lord F. en bij nader onderzoek zijn mijn dochter en ik nog altijd vrouwelijk.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Ik vind het raar dat mensen denken dat ze op die manier hun relatie kunnen 'testen'. En dan nog op TV. Wat drijft die koppels ? Volgens mij wil de man wel eens iets anders, en verlekkert hij zich al op al dat gewillig vlees, en maakt hij zijn vrouw/vriendin wijs dat hij de relatie wil testen. En overigens, waarom eens geen temptation island vol vrouwen ? Om lesbische koppels te testen. Lijkt mij boeiend.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

lol, da's wel een feit.flodderke schreef:Ik vind het raar dat mensen denken dat ze op die manier hun relatie kunnen 'testen'. En dan nog op TV. Wat drijft die koppels ? Volgens mij wil de man wel eens iets anders, en verlekkert hij zich al op al dat gewillig vlees, en maakt hij zijn vrouw/vriendin wijs dat hij de relatie wil testen. En overigens, waarom eens geen temptation island vol vrouwen ? Om lesbische koppels te testen. Lijkt mij boeiend.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Nog nooit naar dergelijk programma gekeken, maar wat dikwijls nog uit het oog verloren wordt bij dergelijke dubieuze "reality" programma's is dat alles in scène gezet is. Het is eigenlijk een film maar dan zonder script, zonder acteurs, maar met veel camera's, goede montageploeg, goede regie (met veel fantasie) en vooral veel contractuele verbintenissen.
Als enkel de regie bepaalt wie wat waar met wie doet, zie ik niet wat dat in de verste verte met een relatietest te maken heeft. De enige bedoeling is sensatie = kijkcijfers = reclameopbrengst voor de zender.
Nog nooit naar dergelijk programma gekeken, maar ieder zijn zin, natuurlijk.
Als enkel de regie bepaalt wie wat waar met wie doet, zie ik niet wat dat in de verste verte met een relatietest te maken heeft. De enige bedoeling is sensatie = kijkcijfers = reclameopbrengst voor de zender.
Nog nooit naar dergelijk programma gekeken, maar ieder zijn zin, natuurlijk.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik heb één keer naar expeditie Robinson gekeken. Dat was niet helemaal hetzelfde. Ik heb toen eens een interview gelezen met een van de deelneemsters die klapte uit de school en daaruit bleek inderdaad dat alles maar dan ook alles in scene is gezet. Bovendien waren de deelnemers achteraf verbaasd over hoe ze in beeld gebracht waren, waardoor hun optreden en hun karakter er gewoon heel anders uitzagen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, maar dat is ons probleem ook niet hé.
Wij gaan er geen hinder aan ondervinden. En als je meedoet aan zo'n programma weet je dat wel, denk ik.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Achja, moest alles NIET in scène gezet zijn, dan was het om te huilen en zouden er zogezegd vele dode stiltes vallen. Unquote.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
lord F.
- Poster rang 5

Temptation Island uitgelegd door De Ideale Wereld. 
https://www.facebook.com/deidealewereld ... 8/?fref=nf
https://www.facebook.com/deidealewereld ... 8/?fref=nf
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

zonder er ook maar één seconde naar te kijken vermoed ik dat het een programma is van een zeer laag allooi ....Seraph schreef:Achja, moest alles NIET in scène gezet zijn, dan was het om te huilen en zouden er zogezegd vele dode stiltes vallen. Unquote.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Kom kom, je moet er de grap van inzien hé.Glenny schreef:zonder er ook maar één seconde naar te kijken vermoed ik dat het een programma is van een zeer laag allooi ....Seraph schreef:Achja, moest alles NIET in scène gezet zijn, dan was het om te huilen en zouden er zogezegd vele dode stiltes vallen. Unquote.
In wezen verschilt het ook niet zoveel met Thuis of Wittekerke.
0 x