Den Elfden van den Elfden

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Den Elfden van den Elfden

Bericht door lord F. »

Nog geen topic hierover. Nog iemand die deze reeks volgt?
Ik volg het voorlopig nog wel trouw, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Het is niet slecht, maar er zijn precies al teveel van die reeksen geweest in dezelfde stijl.
We zijn ook al zo verwend geweest met Bevergem en Eigen Kweek dat deze reeks alleen maar kan tegenvallen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Re: Den Elfden van den Elfden

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Nog geen topic hierover. Nog iemand die deze reeks volgt?
Ik volg het voorlopig nog wel trouw, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Het is niet slecht, maar er zijn precies al teveel van die reeksen geweest in dezelfde stijl.
We zijn ook al zo verwend geweest met Bevergem en Eigen Kweek dat deze reeks alleen maar kan tegenvallen.
Ik zit klaar om te kijken.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien.
Maar of ik het nu een goede reeks vind, daar ga ik me nog niet over uitspreken.
Probleem is als ik een reeks begin te kijken dat ik ze uitkijk, ook al vind ik ze slecht :-p
Maar voor nu ga ik nog wat wachten met mijn oordeel. Na twee afleveringen vind ik het niet slecht, maar ook niet geweldig.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Welja, zo denk ik er ook over. Maar moest ik het slecht gevonden hebben had ik al afgehaakt. ;-)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Welja, zo denk ik er ook over. Maar moest ik het slecht gevonden hebben had ik al afgehaakt. ;-)
Ik denk dat we met z'n allen(hier bij mij thuis) na gisteren afgehaakt hebben.
Ondanks dat er gezegd wordt dat het met iedere aflevering beter wordt... 3 afleveringen die mij hetzelfde onvoldane gevoel geven zijn voldoende
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Goh, ik vind het wel oké, vooral door de acteerprestatie van Peter Van den Begin.
Maar na met Man en Macht, Van Vlees en Bloed,.. is het wat teveel van het zelfde en niet echt vernieuwend - ook al proberen ze dat met de muzikale intermezzo's wel te zijn.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Ik blijf op mijn honger zitten :problem: Had er wel wat van verwacht na de 1° aflevering maar neen dus. Wat is dat toch de laatste tijd met de vlaamse fictie ? T. vond ik slaapverwekkend, naar de ridder niet meer gekeken en op VTM is het al niet beter. Coppens lijkt niet van de grond te komen (gisteren : geeuw). Bij de bunker ben ik afgehaakt na de 1° aflevering (te rommelig). Enkel Bevergem was :thumbup: en ook the team vond ik :thumbup: maar dat laatste was dan ook geen pure vlaamse fictie.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Vanavond laatste aflevering. Moet zeggen dat het toch met de aflevering interessanter wordt gezien het duidelijk is dat er naar iets opgebouwd wordt. :) Nog niet van het niveau van pakweg Van Vlees en Bloed maar toch de moeite om te blijven volgen.

@martha: The Team vond ik één van de slechtste series die ik in lange tijd gezien heb. ;)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Vanavond laatste aflevering. Moet zeggen dat het toch met de aflevering interessanter wordt gezien het duidelijk is dat er naar iets opgebouwd wordt. :) Nog niet van het niveau van pakweg Van Vlees en Bloed maar toch de moeite om te blijven volgen.

@martha: The Team vond ik één van de slechtste series die ik in lange tijd gezien heb. ;)
Wij hebben gisteren naar de laatste aflevering gekeken en waren blij dat we niet de moeite gedaan hebben om de afleveringen tussen aflevering " en het slot te bekijken. Als het ooit wordt heruitgezonden gaan we zeker niet kijken.
De acteurs zijn OK, maar het verhaal kon ons niet boeien. En nochtans is carnaval wel interessant...
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ik vond het einde nogal teleurstellend... dat heb ik vaak bij dat soort reeksen moet ik eerlijk zeggen...
0 x
Plaats reactie