Bevergem (op canvas)

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bevergem (op canvas)

Bericht door martha »

Iemand gekeken ?
0 x
ikke
x 435

Re: Bevergem (op canvas)

Bericht door ikke »

martha schreef:Iemand gekeken ?
Ikke vaneigenst!
:mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

:lol: A ja, is opgenomen in de streek van Zwevegem, heb ik gelezen. Ik moet het nog bekijken (opgenomen) maar ik verwacht er veel van ondanks ik geen fan ben van de humor van Freddy Devadder. Ik vermoed en hoop dat het toch beter zal zijn dan "Altijd prijs" dat gisteren begon op VTM en tenenkrullend was en dus hier gebuisd is :twisted:
Laatst gewijzigd door martha op vr 09 okt 2015, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef::lol: A ja, is opgenomen in de streek van Zwevegem, heb ik gelezen. Ik moet het nog bekijken (opgenomen) maar ik verwacht er veel van ondanks ik geen fan ben van de humor van Ivan Devadder. Ik vermoed en hoop dat het toch beter zal zijn dan "Altijd prijs" dat gisteren begon op VTM en tenenkrullend was en dus hier gebuisd is :twisted:
Ik heb het ook niet voor Devadder, maar 'k moet bekennen dat ik mij gisteren helemaal niet geërgerd heb aan hem. Helemaal niet, eigenlijk.
Maar 't is nog te vroeg om te zeggen dat ik fan of geen fan ben van "Bevergem".
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het smaakt alleszins naar meer. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Het smaakt alleszins naar meer. :)
Ja, en zonder ondertiteling. :mrgreen:
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Ik heb het hier net ontdekt. Vind het écht schitterend!
0 x
tomorrow is another day...
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Valda schreef:Ik heb het hier net ontdekt. Vind het écht schitterend!
'k Heb het deze week gemist, tsjuu tog!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik begrijp het verhaal niet echt, misschien omdat ik maar met een half oog kijk. Waarover gaat het verhaal eigenlijk of waar gaat het naartoe?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

ikke schreef:
Wordt altijd de donderdag in de vooravond herhaald op canvas.

Allez, ik dacht dat ook bij de eerste aflevering (omdat ik de woensdag niet had opgenomen) zonden ze wel champions league uit zeker :twisted: Maar nu heb ik de tweede aflevering gezien en :dance: Heb nieuwe dialectwoorden geleerd (o.a. voor rolluiken, wij zeggen ladderstoors, in het kortrijkse iets heel anders persiennen of zoiets) en dialect gehoord dat ik al lang vergeten was zoals "een prente".
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:
ikke schreef:
Wordt altijd de donderdag in de vooravond herhaald op canvas.
goed om weten, maar ik was donderdag ook uithuizig.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef: Allez, ik dacht dat ook bij de eerste aflevering (omdat ik de woensdag niet had opgenomen) zonden ze wel champions league uit zeker :twisted:
Europa League. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

:thumbup: De tweede blunder die ik gemaakt heb in dit topic want blijkbaar had niemand gezien dat ik eerst Ivan Devadder had getypt ipv Freddy Devadder :lol: Het is al verbeterd :mrgreen:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

martha schreef::thumbup: De tweede blunder die ik gemaakt heb in dit topic want blijkbaar had niemand gezien dat ik eerst Ivan Devadder had getypt ipv Freddy Devadder :lol: Het is al verbeterd :mrgreen:
Ik zie Ivan Devadder nog niet meteen een 'loft' huren en daar hoertjes ontvangen. :lol:
Crackers schreef:Ik begrijp het verhaal niet echt, misschien omdat ik maar met een half oog kijk. Waarover gaat het verhaal eigenlijk of waar gaat het naartoe?
Freddy De Vadder heeft Gent verlaten en is in een dorpje 'Bevergem' gaan wonen.

Een zekere Claude werkt in de politiek en schijnt een vzw'tje te hebben samen met die coureur, maar dat lijkt allemaal nogal corrupt te zijn. Zijn plan was om die bouwvallige verdieping boven die kringloopwinkel te verhuren (in't zwart natuurlijk) maar die medewerker van die winkel heeft daar een stokje voor gestoken.
Door haar fout heeft Claude Freddy aangenomen als conciërge en zou eigenlijk Freddy betaald moeten worden ipv zelf huur te betalen.
Claude liegt dat dat idee afgeworpen werd door het ocmw-raad en dat hij voor een leefloon gaat zorgen.
De buurtpolitie kwam langs om Freddy te domiciliëren. Het lijkt er dus op dat die Claude bezig is met een back up plan.

Freddy kreeg ook een telefoontje dat er in zijn huis werd ingebroken en dat er een meisje werd vastgeketend.
Op het einde van de laatste aflevering werd hij opnieuw gebeld en smeet hij in paniek zijn gsm in de blender.
Het lijkt er dus op dat Freddy op de vlucht is.

Dan heb je nog ook nog de bijkomende personages maar die verhalen zijn mij ook nog niet echt duidelijk.

Persoonlijk had ik er wel wat meer van verwacht. Omdat Maaike Cafmeyer en Wim Willaert ook mee doen, had ik het waarschijnlijk iets grappiger verwacht.
De humor van Freddy De Vadder is doorgaan wat vettiger maar in de serie valt hij inderdaad wel mee.
Ik ga wel verder blijven kijken. Ik wil wel weten hoe de verhalen van de nevenpersonages verder evolueren want dat is mij ook totaaaaaaaal niet duidelijk. :shock:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Plaats reactie