Uit de krant van vandaag 11 Februari
Thuis-fans in shock na plotse dood 'Jenny' + video
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/ar ... enny.dhtml
Ik plaats dit hier omdat ik zéér verbaasd ben over dit artikel.
In het bijzonder over het feit dat er nog zoveel mensen zijn die naar mijn gevoel op een andere planeet wonen.
Waarom? Wel, ik lees nu nooit spoilers hier op het forum, maar toch, wist ik al dat Jenny uit Thuis zou gaan;
Om de simpele reden: maanden geleden stond elke krant elk dagblad tal van dagen lang vol over het feit dat, de actrice uit de serie was gezet, en dat ze zelf eigenlijk niet wilde opstappen, met andere woorden, al enkele maanden geleden was bekend dat ze uit Thuis ging. En je kon daar echt niet naast kijken of je ogen voor sluiten voor al die artikels. Al wilde ik dat wel graag, het lukte niet...
Want zelfs als je in een krantenwinkel kwam lagen de covers van de weekbladen je aan te gapen met grote artikels over het feit dat Jenny weg zou gaan uit Thuis - en alle kranten en alle media en tal van andere internet nieuws brengers hadden het er vele dagen over. En daarom ben ik dus verbaasd dat er toch nog 'veel'mensen zijn die nu uit de lucht vallen.
PS
Ik wil met mijn opmerking hier niet denigrerend over komen.
T is gewoon dat ik verbaasd ben dat is alles.
Tot slot
Daarnaast kunnen de fans hier dan nu meteen (via dit topic) ook hun ei kwijt over het vertrek van Jenny uit thuis.