Het lichaam van Coppens

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Het lichaam van Coppens

Bericht door hannanaske »

Eigenlijk verbaast het me wel dat er hier nog niet eerder een topic over aangemaakt werd.... :lol:
Vandaag was het de tweede aflevering van een derde seizoen. En voor mij persoonlijk een goede reden
om toch nog eens naar VTM te zappen (of de tv in te stellen aangezien ik niet thuis ben op donderdagavond)

Vandaag meteen de aflevering van vorige week én van vandaag bekeken. En wat heb ik gelachen zeg 8)
Zeker met de aflevering van vandaag.

Voor de mensen die het niet hebbenen gezien: Iemand uit het publiek vroeg of een placebo echt helpt bij pijn.
Daarom gingen de broertjes Staf, Mathias & (voor de test) Maarten Coppens naar het ziekenhuis om een bevalling te simuleren. (Blijkbaar hadden ze dat in seizoen 1 ook al eens gedaan, maar die heb ik niet gezien)
Bij één hadden ze op voorhand een pijnstiller gegeven, een tweede hadden ze de placebo gegeven en de derde was een natuurlijke "bevalling" :lol:
Blijkbaar kan je je pijngrens toch wat beïnvloeden als je denkt dat je een pijnstiller hebt gekregen (want ze wisten niet op voorhand wie de pijnstiller kreeg)

Het was nochtans hilarisch om te zien maar bon.

Later hebben ze nog een andere test gedaan waarin ze hun ledematen verlengen met ijzeren staven (struisvogelpoten) Omdat uw benen langer zijn moeten uw passen ook groter zijn en zou je normaal je loopsnelheid moeten kunnen verdubbelen. Dus ook dat gingen ze testen.
Blijkbaar loopt dit echt niet gemakkelijk en het ging er nogal klungelig aan toe. Ze moesten véél tijd doorbrengen met oefenen vooraleer ze de test gingen doen.
Helaas is de test voor Mathias niet zo rooskleurig afgelopen. Gevallen bij de finish en schouder uit de kom. Arme Mathias. :-?
Maar al bij al was het wel enorm grappig om ze bezig te zien. Hun proeven is meestal niet zonder risico natuurlijk.

Nog iemand die het gezien heeft? ;)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Plaats reactie