4400

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

4400

Bericht door Kwast »

Iemand bekend met deze serie? Ik kijk hem op Netflix en vind het wel retevet! Is een beetje een kruising tussen Sci-fi en horror hoewel ik het als echte horrorfan niet echt horror kan noemen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: 4400

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Iemand bekend met deze serie? Ik kijk hem op Netflix en vind het wel retevet! Is een beetje een kruising tussen Sci-fi en horror hoewel ik het als echte horrorfan niet echt horror kan noemen.
Da's al een "oude" serie hé over 4400 mensen die over de jaren heen ontvoerd werden door ufo's en nu allemaal tegelijk terug opduiken?
Heb destijds het eerste seizoen gezien op tv en vond die toen wel leuk, maar om één of andere reden nooit de andere seizoenen gezien (ik hoopte dat het na 1 seizoen al gedaan ging zijn wellicht).
Wel interessant om de verschillende personages afzonderlijk te leren kennen met hun speciale gaven die ze intussen gekregen hebben en dat alles dan samen komt.

Niet echt horror, eerder SF. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: 4400

Bericht door Kwast »

Dat is waar. Ik ben niet zo van de Amerikaanse series maar deze vind ik wel kek. American Horror Story vind ik ook wel leuk. Jammer dat op Netflix alleen maar oude meuk staat. Iets met rechten.

Hoe ook...

Ik kijk er met veel plezier naar. Vind het wel wat hebben.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Plaats reactie