Breken van de vierde wand

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Rombaut
Nog geen rang

Breken van de vierde wand

Bericht door Rombaut »

Voor mijn masterproef doe ik onderzoek naar het breken van de vierde wand in dramaseries (het breken van de vierde wand vindt plaats wanneer een (fictief) personage in de camera kijkt en/of praat). Onderstaande enquête is een onderdeel van dit onderzoek, waar wordt gemeten hoe mensen dat breken van de vierde wand ervaren.

https://ghentunipss.qualtrics.com/SE/?S ... zUFdGJYCOh

Als jullie deze zouden kunnen invullen, helpen jullie me al een pak vooruit! Het duurt maar een kwartiertje. Het begint met een aantal algemene vragen en daarna zal worden gevraagd 4 fragmenten te bekijken je mening daarover te geven.

Alvast bedankt!
0 x
ikke
x 435

Re: Breken van de vierde wand

Bericht door ikke »

Rombaut schreef:Voor mijn masterproef doe ik onderzoek naar het breken van de vierde wand in dramaseries (het breken van de vierde wand vindt plaats wanneer een (fictief) personage in de camera kijkt en/of praat). Onderstaande enquête is een onderdeel van dit onderzoek, waar wordt gemeten hoe mensen dat breken van de vierde wand ervaren.

https://ghentunipss.qualtrics.com/SE/?S ... zUFdGJYCOh

Als jullie deze zouden kunnen invullen, helpen jullie me al een pak vooruit! Het duurt maar een kwartiertje. Het begint met een aantal algemene vragen en daarna zal worden gevraagd 4 fragmenten te bekijken je mening daarover te geven.

Alvast bedankt!
Voor mij is Thuis geen dramaserie. Gewoon een soap, puur ontspanning, normaal gezien. :wave:
En een kwartier vind ik persoonlijk al lang, zulle. :oops:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik vrees dat je tijdens de zomerstop van Thuis hier niet veel respons gaat krijgen Rombaut.

Toch succes gewenst! :thumbup:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik heb m toch ingevuld en ben nu wel nog meer benieuwd naar die serie House of Cards. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Ik weet dat in seizoen 17 Frank eens aan Yvette vroeg of ze naar Thuis wou kijken... :lol:
0 x
Plaats reactie