Slurfke
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Slurfke
Er mag stilaan een einde komen aan het brouwerijverhaaltje, het is al even belachelijk dan de zingende loodgieters van een aantal jaren geleden. Internationaal gaan met duizend liter, denken aan nog iemand in dienst nemen met een omzet van twee keer niets, een investering van 50000 euro per persoon en zelf de helft van de productie opdrinken ...
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Slurfke
Ik vind die brouwerij-historie anders wel interessant. Je leert nog eens iets over bier brouwen. 
En ook interessant hoe zo'n uit de hand gelopen hobby onder vrienden verkeerd kan lopen.
Dat Geert er nog iemand bij wil nemen is vooral een streep door de rekening van Eddy die z'n winst nog wat meer ziet dalen en daardoor nog meer in de problemen zal komen financieel.
En ook interessant hoe zo'n uit de hand gelopen hobby onder vrienden verkeerd kan lopen.
Dat Geert er nog iemand bij wil nemen is vooral een streep door de rekening van Eddy die z'n winst nog wat meer ziet dalen en daardoor nog meer in de problemen zal komen financieel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vooral dat vind ik er ook wel boeiend aan. In feite vind ik het ook maar ongeloofwaardig dat ze met z'n allen ineens bier gaan brouwen, en dan vooral de manier waarop ook, maar het laat wel op een treffende manier zien dat je privé en zaken niet moet mengen eigenlijk...lord F. schreef:Ik vind die brouwerij-historie anders wel interessant. Je leert nog eens iets over bier brouwen.
Maar goed, het mag ook van mij wel een beetje gaan eindigen nu, en dan het liefst met een klapper..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Voor Eddy en Nancy vind ik het ook wel sneu. Ze zijn ontzettend naief geweest door te denken dat ze stinkend rijk zouden worden met die flauwekul, maar dat kun je ze eigenlijk niet kwalijk nemen.
Hopelijk gaat Dokter Geert ze dadelijk mee uit de brand helpen, mocht het helemaal mis gaan, want ik vind hem toch voor een groot deel mede verantwoordelijk voor heel dat fiasco...
Hopelijk gaat Dokter Geert ze dadelijk mee uit de brand helpen, mocht het helemaal mis gaan, want ik vind hem toch voor een groot deel mede verantwoordelijk voor heel dat fiasco...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind het gezeur over dat Slurfke wel nog een stuk aangenamer om te volgen dan het gezeur over Sandrientje
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Dat misschien wel. Alleen jammer dat Geert zo'n "ijzeren kolonel" is...Crackers schreef:Ik vind het gezeur over dat Slurfke wel nog een stuk aangenamer om te volgen dan het gezeur over Sandrientje
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het enige voordeel daaraan is dat Eddy zo een mooi excuus heeft om allerlei prachtige bijnamen voor Geert te verzinnen..Lazylady schreef:Dat misschien wel. Alleen jammer dat Geert zo'n "ijzeren kolonel" is...Crackers schreef:Ik vind het gezeur over dat Slurfke wel nog een stuk aangenamer om te volgen dan het gezeur over Sandrientje
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat het brouwerijspelleke op een fiasco zou uitlopen, dat stond in de sterren geschreven! Met Eddy, komaan nu.
Maar akkoord, het mag nu wel in een stroomversnelling komen want je kunt in een soap natuurlijk de dingen rekken maar er zijn wel limieten en die zijn al ver overschreden.
Maar akkoord, het mag nu wel in een stroomversnelling komen want je kunt in een soap natuurlijk de dingen rekken maar er zijn wel limieten en die zijn al ver overschreden.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Eddy is duidelijk een Nero-fan.Christel schreef:Het enige voordeel daaraan is dat Eddy zo een mooi excuus heeft om allerlei prachtige bijnamen voor Geert te verzinnen..Lazylady schreef:Dat misschien wel. Alleen jammer dat Geert zo'n "ijzeren kolonel" is...Crackers schreef:Ik vind het gezeur over dat Slurfke wel nog een stuk aangenamer om te volgen dan het gezeur over Sandrientje

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
lord F. schreef:Eddy is duidelijk een Nero-fan.Christel schreef:Het enige voordeel daaraan is dat Eddy zo een mooi excuus heeft om allerlei prachtige bijnamen voor Geert te verzinnen..Lazylady schreef:Dat misschien wel. Alleen jammer dat Geert zo'n "ijzeren kolonel" is...Crackers schreef:Ik vind het gezeur over dat Slurfke wel nog een stuk aangenamer om te volgen dan het gezeur over Sandrientje
Tsja..."Keizer Nero" én "de Ijzeren Kolonel": dat kan inderdaad niet missen!
0 x
-
Lazylady
- x 435
! Dat had ik niet gedacht; dat ze die naam van daar hadden gehaald.lord F. schreef:
Tevens Nero
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Wat ik wel leuk vind aan de bier-verhaallijn is het feit dat her personage samen brengt die anders niet vaak verhaallijnen zouden delen. Eddy & Geert, Frank & Eddy, Geert & Frank, Waldek & Geert.
0 x