Thnx Doken ! Deze info is zelfs nog nergens anders te vinden op het internet
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Staat dit artikel in de "Dag Allemaal" van deze week? De scans zijn voor mij een beetje moeilijk leesbaar.. en als ik weet in welk boekje ik straks moet kijken( in de supermarkt) , dan is dat gemakkelijker!
annekeHU schreef:Staat dit artikel in de "Dag Allemaal" van deze week? De scans zijn voor mij een beetje moeilijk leesbaar.. en als ik weet in welk boekje ik straks moet kijken( in de supermarkt) , dan is dat gemakkelijker!
Er staat toch onderaan 28/8/12
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
annekeHU schreef: artikel in de "Dag Allemaal" van deze week? De scans zijn voor mij een beetje moeilijk leesbaar.. en als ik weet in welk boekje ik straks moet kijken( in de supermarkt) , dan is dat gemakkelijker!
Ja anneke het is inderdaad uit de "Dag Allemaal" van vandaag
annekeHU schreef:Staat dit artikel in de "Dag Allemaal" van deze week? De scans zijn voor mij een beetje moeilijk leesbaar.. en als ik weet in welk boekje ik straks moet kijken( in de supermarkt) , dan is dat gemakkelijker!
Je kan inzoomen, maakt het makkelijker om te lezen. Ctrl en + om in te zoomen, Ctrl en - om uit te zoomen.
Je kan inzoomen, maakt het makkelijker om te lezen. Ctrl en + om in te zoomen, Ctrl en - om uit te zoomen.