Omdat het vroeger wel een leuk topic was op dit forum, ben ik benieuwd of er ook nu nog interesse voor is: het Count-up-topic.
De regels zijn simpel: iemand plaatst een foto met het cijfer 1, de volgende met cijfer 2 en zo verder.
Voor degenen die niet weten hoe je een foto plaatst: dat vind je hier: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=5&t=6717
het hoeft niet per se alleen het cijfer te zijn, naargelang het cijfer hoger wordt, is dat soms moeilijk.
de bedoeling is gewoon dat het volgende cijfer duidelijk op het plaatje staat, maar er mogen ook andere dingen bij staan.
Oei, dafkin foto's plaatsen onder jouw account lukt precies niet. Wil je nog is proberen hieronder een foto te plaatsen ? Ik probeerde zonet dezefde foto te plaatsen en onder mijn naam lukt het wel.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.