Nieuwe Deens-Zweedse misdaadreeks over een lijk dat gevonden op de Oresundbrug op de grens tussen Denemarken en Zweden die de laatste weken bij De Morgen zat.
En moet zeggen dat het weer een heel sfeervolle misdaadreeks is zoals we mogen verwachten van Scandinavische tv-series.
Jullie maken me nieuwschierig ... Misschien zou ik ook eens moeten kijken ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ik heb al een plekje gevonden waar ik hem kan downloaden. Zal eens beginnen met de eerste aflevering. Heb eerst nog een aantal andere series af te kijken.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
en daar wringt nu net ook een beetje het schoentje: tem aflevering 8 was ik helemaal mee, vond ik het razend spannend en interessant, maar in de laatste 2 afleveringen kon ik me niet echt meer vinden, 'k vond het een beetje een domper...
moraal van het verhaal voor mij: als je zo onnozel bent om ooit kinderen in je leven toe te laten, stel je je verdomd kwetsbaar op tov de hele wereld (maar dat wist ik eigenlijk al lang )
soit... het is echt wel een goede reeks en zéker een aanrader!
ik moet nog tot woensdag wachten voor m'n laatste DVD met 2 afleveringen >> voorraad was in 3 winkels al op giteren en heb hem moeten laten bijbestellen.
Enfin, nog 3 afleveringen voorlopig. Met een prachtig beginmuziekske overigens.
In West-Vlaanderen zijn er ook mogelijkheden om de reeks als een lange marathon te bekijken.
In Kortrijk in de Budascoop, en in Brugge in de Lumière. In Brugge is zelfs een combinatie ticket mogelijk met een optreden van Choir of Young Believers.
Maar als dit in West-Vlaanderen mogelijk is, waarom niet in andere Arthouse filmzaken..? Checken..?
Eindelijk ook de laatste aflevering achter de kiezen en was toch ook een beetje verbaasd van de plotse ommekeer van het verhaal gezien ik het ook niet in die richting zag uitgaan op 2 afleveringen van het einde. Maar ik maak niet dezelfde sombere conclusies als alma bij het verhaal.
Zeker een aanrader dus!
Wel interessant ook om "Brix" van The Killing in een niet onbelangrijk nevenrolletje te zien opduiken in aflevering 3 en 4 in een totaal andere rol.
Hier ook de reeks bekeken die een tijd terug bij DM zat!
Ik was er helemaal weg van. En dan einde, ça va nog. 't Kunnen niet altijd happy endings zijn...