NIEUW! Knapste vrouw <40j 2010
-
Mieke
- Poster rang 4

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: NIEUW! Knapste vrouw <40j 2010
Ik heb voor Jelena gekozen.
Ann en Kris zijn 40+ (Monika is van 1969).
Peggy vind ik een manwijf en Bianca is nogal raar gekleed.
Ann en Kris zijn 40+ (Monika is van 1969).
Peggy vind ik een manwijf en Bianca is nogal raar gekleed.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Na even twijfelen tussen Jelena en Paulien, toch voor Paulien gekozen. Ze heeft wel iets aparts vind ik. 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
~ Cheetah ~
- Nog geen rang
-
maartenB
- Poster rang 1

Ik vind Paulien wel een lekker kind, jelena ook maar ik ben meer voor donker haar 
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Luc
- Poster rang 4

-
Rocky
- Nog geen rang
Ja zo van die kikkerogenChristel schreef:Na even twijfelen tussen Jelena en Paulien, toch voor Paulien gekozen. Ze heeft wel iets aparts vind ik.
Jelena gekozen.
0 x
-
Rocky
- Nog geen rang
Moest Katrien haar haar een beetje van haar ogen doen, het zou ook een mooi meisje zijn.
Om voort te gaan op de discussie van die vorige topic. Lien Van de Kelder (Sofie) is echt wel één van de mooiste die in Thuis passeerde hoor.

:love:
Om voort te gaan op de discussie van die vorige topic. Lien Van de Kelder (Sofie) is echt wel één van de mooiste die in Thuis passeerde hoor.

:love:
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ze heeft een meisjes- of jongensgezicht, zeker geen vrouwengezicht.
Verder vind ik dat ze er maar gewoon uitziet. Ik denk ook niet dat ze bijster groot is.
Geef mij maar de Neighbours (Natalie Imbruglia, Nathalie Bassingthwaite, Natalie Blair, Nicola Charles,Krista Vendy) of Storm of Love babes (vooral 'Miriam' en 'Viktoria) !
Verder vind ik dat ze er maar gewoon uitziet. Ik denk ook niet dat ze bijster groot is.
Geef mij maar de Neighbours (Natalie Imbruglia, Nathalie Bassingthwaite, Natalie Blair, Nicola Charles,Krista Vendy) of Storm of Love babes (vooral 'Miriam' en 'Viktoria) !
0 x
-
Rieka
- x 435
Over smaak en kleur valt niet te twisten.
Ik ben het eens met Johan dat Lien niet echt de knapste is, maar de rest van zijn commentaar mag ie voor zichzelf houden! Jongensgezicht!!!!
En @Rocky: al zet je hier nog duizend foto's van Lien, dan nog ga ik niet voor haar kiezen, z'is niet mijn type, punt uit!
Ik ben het eens met Johan dat Lien niet echt de knapste is, maar de rest van zijn commentaar mag ie voor zichzelf houden! Jongensgezicht!!!!
En @Rocky: al zet je hier nog duizend foto's van Lien, dan nog ga ik niet voor haar kiezen, z'is niet mijn type, punt uit!
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Op bepaalde foto's is Lien Van de kelder wel knap, zoals op de affiche van zone stad die je nu overal ziet.
Geen zin om te zoeken, google it
Maar dat ligt dan eerder aan de fotograaf denk ik, en aan de make-up
Maar er zijn zeker knappere in thuis dan Sofie: Femke bijvoorbeeld en nu Jelena en Paulien.
Geen zin om te zoeken, google it
Maar er zijn zeker knappere in thuis dan Sofie: Femke bijvoorbeeld en nu Jelena en Paulien.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Rieka
- x 435
Zoiets wou ik eigenlijk ook zeggen...Mieke schreef:Op bepaalde foto's is Lien Van de kelder wel knap, zoals op de affiche van zone stad die je nu overal ziet.
Geen zin om te zoeken, google itMaar dat ligt dan eerder aan de fotograaf denk ik, en aan de make-up
![]()
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Ik vind Katrien wel iets hebben. Zeker Jelena niet... veel té perfect naar m'n goesting.
0 x
-
Rocky
- Nog geen rang
Awel, ik ben haar al af en toe tegen gekomen in Gent en ze ziet er even knap uit hoor.Mieke schreef:Op bepaalde foto's is Lien Van de kelder wel knap, zoals op de affiche van zone stad die je nu overal ziet.
Geen zin om te zoeken, google itMaar dat ligt dan eerder aan de fotograaf denk ik, en aan de make-up
![]()
Jelena rechtsbovenaan...

Ik zou wel weten wie kiezen hoor.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Die foto van w817 is al wel zes of zeven jaar oud, dus daar kan je niet op afgaanRocky schreef:Awel, ik ben haar al af en toe tegen gekomen in Gent en ze ziet er even knap uit hoor.Mieke schreef:Op bepaalde foto's is Lien Van de kelder wel knap, zoals op de affiche van zone stad die je nu overal ziet.
![]()
Maar er zijn zeker knappere in thuis dan Sofie: Femke bijvoorbeeld en nu Jelena en Paulien.Paulien heeft kikkerogen en zo'n platte kop zoals Julia ook heeft...Femke vind ik soms mooi, soms niet.
En btw, Jelena is ook zéér mooi in thuis, maar in een andere reeks (W817) zonder make-up is het meteen al veel minder...
Jelena rechtsbovenaan...
![]()
Ik zou wel weten wie kiezen hoor.Achja, kan je eigelijk moeilijk over discussiëren aangezien ieder zijn smaak heeft
0 x