Ann Esch komt Thuis
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Ann Esch komt Thuis
Vanaf oktober zal Ann de rol spelen van Kris, een loodgietster bij Mo & Co. Ann kennen we van Kaat&Co, daar speelde ze al Veroniek.
Goede keuze, denk ik.
Goede keuze, denk ik.
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Re: Ann Esch komt Thuis
loodgietser kan nog interessant worden, waarschijnlijk zullen Waldek & Co van de overtuiging zijn dat Kris een man is en dat zal dan leiden naar een "hilarische" scene. Hoe dan ook een goeie actrice.
0 x
-
Pearl
- Poster rang 1

Laat ik even cliché doen: een nieuwe madame voor Ann?
0 x
i feel almost everything
-
maurice
- Nog geen rang
Pearl schreef:Laat ik even cliché doen: een nieuwe madame voor Ann?
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

-
manon
- Poster rang 1

Ik zou het alvast niet erg vinden, zou inderdaad ook op dat vlak nog voor hilarische momenten kunnen zorgen. Marianne en een loodgietsterPearl schreef:Laat ik even cliché doen: een nieuwe madame voor Ann?
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
Rieka
- x 435
manon schreef:Ik zou het alvast niet erg vinden, zou inderdaad ook op dat vlak nog voor hilarische momenten kunnen zorgen. Marianne en een loodgietsterPearl schreef:Laat ik even cliché doen: een nieuwe madame voor Ann?
Dat is toch niet zo nieuw?
Marianne had zelf toch al een relatie met iemand beneden haar stand: Walter.
En Ann laat zich al lang niet meer zo makkelijk ompraten door moeder Marianne.
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Manon was toch ook niet echt hoogopgeleid als uitbaatster van een kledingzaak. Dat hoeft daarom niet te botsen en marianne, die zal wel bijdraaien eens haar afvoer eens verstopt zit..
0 x
-
Rieka
- x 435
Willy Crevits schreef:Manon was toch ook niet echt hoogopgeleid als uitbaatster van een kledingzaak. Dat hoeft daarom niet te botsen en marianne, die zal wel bijdraaien eens haar afvoer eens verstopt zit..
Laatst gewijzigd door Rieka op ma 18 aug 2008, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
maurice
- Nog geen rang
Manon was wel gerante van een boutique, een confectiezaak! geen uitbaatster van een kledingzaak!!!Rieka schreef:Haar afvoer????Willy Crevits schreef:Manon was toch ook niet echt hoogopgeleid als uitbaatster van een kledingzaak. Dat hoeft daarom niet te botsen en marianne, die zal wel bijdraaien eens haar afvoer eens verstopt zit..
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Het ligt er vingerdik op dat die Chris een mogelijke love-interest van Mo zal zijn.
Arme eenzame Mo
Arme eenzame Mo
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
InderdaadMieke schreef:Het ligt er vingerdik op dat die Chris een mogelijke love-interest van Mo zal zijn.
Arme eenzame Mo
Als het hem zijn "gedoe" rond Frank en Simonne doet vergeten, ben ik dan ook helemaal voor deze relatie! :cheer:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
maurice
- Nog geen rang
En na een tijdje zal die Chris Mo bedriegen met An, kwestie van in herhaling te vallenChristel schreef:InderdaadMieke schreef:Het ligt er vingerdik op dat die Chris een mogelijke love-interest van Mo zal zijn.
Arme eenzame Mo![]()
Als het hem zijn "gedoe" rond Frank en Simonne doet vergeten, ben ik dan ook helemaal voor deze relatie! :cheer:
0 x
-
Rieka
- x 435
SEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGGGG, wil je mijn goesting om te kijken, bederven?maurice schreef:En na een tijdje zal die Chris Mo bedriegen met An, kwestie van in herhaling te vallenChristel schreef:InderdaadMieke schreef:Het ligt er vingerdik op dat die Chris een mogelijke love-interest van Mo zal zijn.
Arme eenzame Mo![]()
0 x
-
Rieka
- x 435
Juist, maar die twee waren niet hoogopgeleid, zoals Marianne eigenlijk wel verkiest voor haar dochter de dokter...maurice schreef:Manon was wel gerante van een boutique, een confectiezaak! geen uitbaatster van een kledingzaak!!!Rieka schreef:Haar afvoer????Willy Crevits schreef:Manon was toch ook niet echt hoogopgeleid als uitbaatster van een kledingzaak. Dat hoeft daarom niet te botsen en marianne, die zal wel bijdraaien eens haar afvoer eens verstopt zit..En Walter, had die geen kast van een huis met zwembad en al? (kmeen mij daar toch iets van te herinneren)
Walter en Manon hadden wel een goed betaalde job en dat is wel een mooi compromis voorontbreken van een diploma.
0 x