Seizoen 2007-2008

Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Seizoen 2007-2008

Bericht door Nickos »

De eerste aflevering was alvast een sterke opener van het nieuwe seizoen. Alleen spijtig van de belachelijke generiek.
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Ik deel je mening. Ook wat de generiek betreft.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

jep, ze zijn der weer mee begonnen.
Goeie aflevering naar mijn mening. Hopelijk kunnen ze dit niveau het hele seizoen wat aanhouden.
Wel opvallend hoeveel werk de spoed niet had deze aflevering.
En hoe het dan uiteindelijk afgelopen is. zoals verwacht zeker.
en ja, die generiek is inderdaad wennen. hetzelfde met het einde waar blijkbaar een samenvatting wordt gegeven van wat er is gebeurt.
Handig voor als je in slaap valt en wakker wordt alst gedaan is. Moet je niet wachten tot het herhalingstukje de dag erna.
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Idd een erg goeie aflevering en er zat vaart achter! Mag ook wel met al die cliffhangers uit de laatste aflevering van vorig seizoen...
Sorry voor degene die deze generiek maar niets vinden, maar ik vind hem wel cool! (alleen mss wat teveel kleurtjes) De eindgeneriek was wel leuk gedaan met die beeldjes uit de afgelopen aflevering...

Wat ook goed was/ is (als dat zo blijft, maar dat denk ik wel) is dat we eerst een stukje zien van vorige keer, dan de generiek en dan de nieuwe aflevering. Zo krijg je niet dat de generiek gedaan is en je eerst nog meer dan vijf minuten uit de vorige aflevering krijgt te zien, maar meteen het vervolg...
Nu verslapt de aandacht niet na de generiek, omdat je zoiets hebt van dat eerste stukje heb ik toch al gezien en zo zit je meteen klaar met volle aandacht voor wat gaat komen ;)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De generiek was maar niks : felle kleuren en een stom liedje.

Ook raar dat Eric niet mee uitstapte uit de auto aan t ziekenhuis, maar later wel bij zijn familie in t ziekenhuis zat.

Ik vermoed dat we de ouders van Dorien nog vaker gaan zien.

Ben wel eens benieuwd wie het allemaal overleeft ? Nandje niet en Dorien wel vermoed ik.
0 x
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

johan1969 schreef:Ook raar dat Eric niet mee uitstapte uit de auto aan t ziekenhuis, maar later wel bij zijn familie in t ziekenhuis zat.
Ja, eventjes een paar uur de ingang van de spoedopname blokkeren zou wel op en top "Bastiaens" zijn.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

De generiek vind ik wel leuk, de verhaallijnen vind ik op dit moment goed, de beelden aan het einde van de aftiteling vind ik prima, maar alles bij elkaar vind ik het gewoon heel erg anders aandoen ineens... :? Ik moet er echt aan wennen! (maar dat heb ik elke keer als er wat veranderd wordt, dus zal wel aan mij liggen :wink: )
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Ik vond het een schitterende generiek en een leuk intromuziekske dat ook goed afgesloten wordt. Enfin, voor een soap als Thuis dan toch.

En wel best een interessante aflevering. Ok, niet echt spannend natuurlijk omdat de meeste ontknopingen van de cliffhangers wel een beetje te voorspellen waren, maar de aflevering had wel enige dynamiek. Wel jammer dat Maarten nu met zo'n overdreven aanval op Werner moest uit de serie verdwijnen, maar kom. :)
Beter was misschien dat hij al gestikt was voor hij besefte dat Werner de held van de dag zou gaan worden.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vond het ook wel een goeie aflevering, en wel een goeie generiek nah :P :lol:
Zoals verwacht niet veel gebeurd, gewoon de cliffhangers afgerond zoals het hoort 8)

Ik weet niet hoe het voor jullie zit, maar ik heb dus totaal geen voeling met Dorien. Ze had maar een bijrol, was superirritant en nu moeten we het erg vinden dat ze in het ziekenhuis ligt... :roll:
Was het een ander personage geweest, was die verhaallijn direct interessanter geweest.
Alhoewel het misschien best wel interessant kan worden tussen Sam en de vader van Dorien.
johan1969 schreef: Ook raar dat Eric niet mee uitstapte uit de auto aan t ziekenhuis, maar later wel bij zijn familie in t ziekenhuis zat.
Erik reed met de auto hè en moest deze dus eerst gaan parkeren :wink:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mieke schreef: Ik weet niet hoe het voor jullie zit, maar ik heb dus totaal geen voeling met Dorien. Ze had maar een bijrol, was superirritant en nu moeten we het erg vinden dat ze in het ziekenhuis ligt... :roll:
Brute pech, nu zullen nog heel wat ziekenhuisscène's met Dorien volgen...
En dat vind ik superirritant, dan nog liever een springlevende onnozele Dorienetrien. :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:
Mieke schreef: Ik weet niet hoe het voor jullie zit, maar ik heb dus totaal geen voeling met Dorien. Ze had maar een bijrol, was superirritant en nu moeten we het erg vinden dat ze in het ziekenhuis ligt... :roll:
Brute pech, nu zullen nog heel wat ziekenhuisscène's met Dorien volgen...
En dat vind ik superirritant, dan nog liever een springlevende onnozele Dorienetrien. :roll:
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ze hadden Dorien misschien wat meer "in moeten laten burgeren" voordat ze haar zo'n soort hoofdrol gaven. Ze zijn nu precies van bijna niks naar alles gegaan, waardoor het ook bij mij aan voeling met dat personage ontbreekt. Van de andere kant zal het inderdaad ook wel gaan om het feit dat Sam gedronken had, en Kasper het ongeval zo'n beetje mee veroorzaakt heeft met zijn door Victor opgevoerde scooter, en dat vind ik dan alweer wat boeiender. :wink:
0 x
MW
Nog geen rang

Bericht door MW »

robmolle schreef:Wat ook goed was/ is (als dat zo blijft, maar dat denk ik wel) is dat we eerst een stukje zien van vorige keer, dan de generiek en dan de nieuwe aflevering.
Dat blijft zo inderdaad. Wel jammer is dat gisteren door een technische fout 4/5 van die herhaling is weggevallen. Normaal zat in die ene minuut Kasper die wegsluipt en een ongeval veroorzaakt, Jenny die een doodsbrief van haarzelf ontvangt, Maarten die Eva meelokt en Eva die dode Mathilde ziet. Nu hebben we alleen maar enkele seconden van de brand opnieuw gezien.
Hopelijk werken de machines vanavond wel zoals het hoort.
0 x
MW
Nog geen rang

Bericht door MW »

MW schreef:Wel jammer is dat gisteren door een technische fout 4/5 van die herhaling is weggevallen.
Bekijk de volledige herhaling op http://www.youtube.com/watch?v=93B4EjTo ... 3B4EjTofuw
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

MW schreef:
MW schreef:Wel jammer is dat gisteren door een technische fout 4/5 van die herhaling is weggevallen.
Bekijk de volledige herhaling op http://www.youtube.com/watch?v=93B4EjTo ... 3B4EjTofuw
Dit ziet er inderdaad nog veel beter uit. Een heel stuk completer zo, aangezien alleen die brand wel erg weinig was wat getoond werd van zo'n overvol "seizoens-einde" (ik vond al dat die brand zo plotseling in beeld "sprong" na de aankondiging). Leuk dat je het op Youtube gezet hebt! :)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Iemand het volgende filmpje bekeken?
http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ndex.shtml

Ze zeggen daar ergens dat Sam en Dorien een auto-ongeval gehad hebben en direct erna zien we Monard die kijkt naar de 2 lijkkisten. Als ik niet beter wist zou ik denken dat het Sam en Dorien zijn die in die kisten liggen :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten