Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

daffy duck schreef: di 12 jan 2021, 17:15 Ga daar eens mee samenwonen!

Voor zover ik begrepen heb wonen ze toch al een hele tijd samen, want het huis van Karin is verhuurd - leerden we uit de discussie toen Karin Toms huis voor Kobe wilde reserveren. Toen zei Tom "zet je huurders eruit en laat Kobe in jouw huis wonen".
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: di 12 jan 2021, 17:19 Voor zover ik begrepen heb wonen ze toch al een hele tijd samen,
jawel, maar als het huisje weltevree is met Karin...dat betwijfel ik! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Iedereen vind die foto van Paulien heel schoon behalve Karin die kon het weer niet nalaten van die foto tot onder de grond af te breken. :mad:
Wel ik stel dan voor dat zij eens een foto trekt maar daar zal er veel volk naar komen kijken. :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Karin= tactvol als gewoonlijk! :eek: ondanks de gepeelde vriendelijkheid voel je toch een vleugje competitiviteit tussen die 2 vrouwen met Kobe als inzet!
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tja, zo een prachtige foto vond ik het nu ook niet, de andere die Kobe mooier vond (in plaats die dat Jacques voorgesteld had aan Paulien), die vond ik knapper. En mevrouw Baert is gewoon haar zelf gebleven, ze heeft wel veel geld geboden, daardoor ook dat de prijs omhoog ging, dus Paulien kan haar nog dankbaar zijn. En snap Paulien toch niet, dat geld is toch niet voor haar? Wat Karin dan wel goed zei gisteren, de nagel op de kop, zij vond Jacques zijn aandacht naar Paulien toe,ook louche precies.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

vdbemdsa schreef: di 09 feb 2021, 09:23 Wat Karin dan wel goed zei gisteren, de nagel op de kop, zij vond Jacques zijn aandacht naar Paulien toe,ook louche precies.
Een beetje raar, vond ik. Als Kobe of Rosa dat zouden zeggen (die zien hen vaak samen), zou ik het snappen. Maar Karin? Hoe weet zij hoe Jacques met Paulien omgaat? Enkel op basis van deze ene benefiet toestand lijkt me toch wat mager als argument.

Overigens legt Jacques het er té dik op dat hij bijbedoelingen heeft, maar dat kunnen enkel wij als trouwe kijkers zien :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond de foto ook niet om naar huis te schrijven - en het kader errond maakte het nog erger.
Ik had zelfs even de indruk dat Rosa het liever niet in de wijnshop zag.
Dus ik kon Karin niet helemaal ongelijk geven, ik zou het ook niet in mijn huis willen.
Had zij dat tactischer kunnen brengen?
Natuurlijk, maar het wordt misschien ook wel eens tijd dat Paulien begint in te zien dat ze niet de beste fotograaf ooit is, zoals een deel van haar entourage haar wil laten geloven.
Ze is een doorsnee, zoals er sinds het digitale tijdperk zo velen zijn.
En inderdaad, het geslijm van Jacques in de buurt van Paulien is misselijkmakend.
Dat had Karin in ieder geval helemaal goed. :yup:
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vind de foto ook niet zo waaw en het geslijm van Jacques is niet te vertrouwen.
Maar het was natuurlijk niet zo slim van Karin om zo over die foto te spreken, terwijl ze onder hetzelfde dak woont met Paulien.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Karin heeft uiteraard al door hoe de vork aan de steel zit, hoe lang zal het duren alvorens ze het tegen iemand anders vertelt :D
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Kiki_Dee schreef: vr 02 apr 2021, 21:03 Karin heeft uiteraard al door hoe de vork aan de steel zit, hoe lang zal het duren alvorens ze het tegen iemand anders vertelt
Zij zou dat wel eens direct aan Femke vertellen, Peter zal er in ieder geval niet kunnen mee lachen want hij zal het mogen uitleggen aan Femke en aan Nancy, volle ambras zal het worden wat zeg ik de boel zal daar ontploffen en Peter zal woedend zijn op Karin en waarschijnlijk ook op Tom. :thumbdown:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

apestaart schreef: zo 04 apr 2021, 09:24 Zij zou dat wel eens direct aan Femke vertellen.

Alsof die twee mekaar vaak tegenkomen :)

Karin komt bij mijn weten zo goed als nooit in de Withoeve en de kans is groot dat Tom haar vraagt om hierover tegen niemand iets te vertellen. Lijkt me veel eerder dat Marianne na al die vragen van Tom onraad gaat ruiken en dat doorvertelt aan Nancy.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Karin zal dat volgens mij niet rechtstreeks tegen Femke zeggen. Ze zal dit 'toevallig' laten vallen tijdens een gesprek en zo zal de bal aan het rollen gaan. Misschien tegen Kobe, die het op zijn beurt tegen Rosa of Waldek vertelt en Stevenson ligt nu toch toevallig op hetzelfde domein als de Withoeve...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Of tegen Dries - en dan is het in no time bij Tamara.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Denk ook dat ze toch een beetje de rol zal spelen van een krant en het zo nodig aan de grote klok hangen. Tenslotte zijn zij en Peter nog altijd niet de beste vriendjes denk ik. Dus een beetje tergen kan nooit kwaad volgens Karin haar normen
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

In dit geval heeft hij het dubbel en dik verdiend, de hypocriet :doh:

Toen hij een tijdje geleden die vragen kreeg over "we hebben het financieel even moeilijk" en die 900 euro enz. was het hét ideale moment om Femke de waarheid te vertellen, maar nee. Hij ging liever geld lenen bij het vriendje.
0 x
Plaats reactie